بر خلاف مدیران بایرن مونیخ، خود رابرت لواندوفسکی هنوز در مورد ماندن در این باشگاه چندان مطمئن نیست.

جشن قهرمانی بایرن مونیخ خراب شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، شادی کسب دهمین قهرمانی متوالی بایرن مونیخ در لیگ آلمان برای حسن صالح حمیدزیچ دیری نپایید. چند ساعت پس از پیروزی 3-1 در بازی مقابل رقیب اصلی و نزدیک ترین تعقیب کننده در جدول، مدیر ورزشی مونیخ مهمان برنامه گفتگوی فوتبالی Sky90 بود. علاوه بر کسب زودهنگام جام قهرمانی، یک موضوع مهم بر بحث حاکم شد: آیا رابرت لواندوفسکی، ستاره بزرگ این تیم در مونیخ خواهد ماند یا خیر؟

حسن صالح حمیدزیچ در این رابطه گفت: "رابرت لواندوفسکی آینده را تعیین می کند. البته که ما می خواهیم او را حفظ کنیم و بیشترین احترام را برای او قائل هستیم. معلوم است که لواندوفسکی برای فصل آینده قرارداد دارد و ما به داشتن چنین بازیکنی افتخار می کنیم."

در حالی که این مدیر بوسنیایی به وضوح اعلام کرد که مهاجم 33 ساله در بایرن مونیخ خواهد ماند، لواندوفسکی در این رابطه نظر متفاوتی داشت؛ "به زودی جلسه ای برگزار خواهد شد، اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است. من در جریان آنچه در حال وقوع است قرار دارم و شرایط برای خود من نیز چندان آسان نیست."

در چند روز گذشته لواندوفسکی که سال ها یکی از بهترین گلزنان جهان بوده، بارها و بارها با باشگاه بارسلونا در ارتباط بوده است. رسانه های لهستانی گزارش داده بودند که کاتالان ها و این بازیکن از قبل بر سر قرارداد به توافق رسیده‌اند. از آنجایی که قرارداد لواندوفسکی در تابستان سال 2023 تمام می شود، بایرن همچنان می تواند با فروش او در پنجره نقل و انتقالات آتی مبلغ انتقال مناسبی را به جیب بزند. لواندوفسکی از سال 2014 پیراهن بایرن را بر تن کرده و در 372 بازی 342 گل به ثمر رسانده است.