هر سه گل سپاهان در دو مصاف اخیر این تیم برابر التعاون و سپس پاختاکور توسط بازیکنان تعویضی ساخته و به ثمر رسیده است.

تعویض‌های محرم بوی گل و پاس  گل می‌دهند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش‌سه"، محرم نویدکیا دومین سال مربیگری را پشت سر می‌گذارد؛ دو سالی که برای او با تجربیات گران‌بهایی همراه بود و او رفته رفته در حال تبدیل به مربی‌ای است که بالا و پایین فوتبال را دیده و حالا دو دوره حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان مربی را نیز تجربه کرده است.
 کار سپاهان به دلیل امتیازاتی که در دور رفت مقابل الدحیل و پاختاکور از دست داد به اما و اگر کشید و حالا برای صعود فقط باید نماینده قطر را ببرد و همین‌طور امیدوار به توقف التعاون مقابل پاختاکور باشد تا به عنوان یکی از سه تیم برتر به مرحله پلی آف برود. به نظر می‌رسد نویدکیا در دومین سال حضورش توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد؛ به استثنای دیدار رفت برابر التعاون که در روز ده نفره شدن سپاهان به دلیل اخراج عزت پورقاز شاهد عملکرد بسیار ضعیفی از سوی شاگردان این مربی بودیم، در مابقی مسابقات نماینده ایران نمایش‌های خوبی ارائه کرد و اگر آنها کمی تجربه و دقت نیز چاشنی کارشان می‌شد، شاید در پایان هفته پنجم شرایط به مراتب بهتری در گروه چهارم داشتند.

یکی از نکات جالب توجه در مورد نویدکیا در این دوره از مسابقات تعویض‌های او به ویژه در دو بازی اخیر برابر التعاون و سپس پاختاکور بوده است. در واقع گل تساوی سپاهان مقابل التعاون در بازی رفت با همکاری یاسین سلمانی، میلاد جهانی و درنهایت ضربه شهریار مغانلو به ثمر رسید؛ سه بازیکنی که هر سه به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده بود.
همچنین باید به دو گل ارزشمند شاگردان نویدکیا برابر پاختاکور اشاره کرد که اولی با پاس میلاد جهانی و ضربه والی سجاد شهباززاده به دست آمد و دومی هم روی پاس بسیار خوب رضا میرزایی برای شماره 9 سپاهان ایجاد شد. سه بازیکنی که باز هم به صورت جایگزین در نیمه دوم وارد زمین شده بودند. البته که باید بخشی از این موضوع را به نیمکت بسیار خوبی که این مربی و دستیارانش در اختیار دارند، نسبت داد.