در آخرین کلیپ منتشره از تمرین شباب الاهلی پیش از بازی با فولاد دو بازیکن ایرانی تیم اماراتی حضور جدی و با نشاطی در تمرین دارند.

احتمال بازگشت نورالهی و قایدی به ترکیب شباب الاهلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این دو بازیکن که در بازی با با آخال ترکمنستان در لیست 18 نفره تیم قرار نگرفتند امیدوارند در بازی با فولاد یک بار دیگر به لیست 18 نفره تیم برگردند و شانس بازی در برابر فولاد را به دست بیاورند. آنهم در شرایطی که صعود هر دو تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است و دو تیم برای کسب صدرنشینی گروه با هم رقابت خواهند کرد. شرایط فولاد برای کسب عنوان صدرنشینی گروه راحت تر است به این خاطر که 11 امتیاز اندوخته و برای رسیدن به این مهم تنها یک تساوی می خواهد و تیم شباب الاهلی هم 9 امتیازی است و برای اینکه بازی ها را با صدرنشینی به پایان ببرد به طور حتم باید برنده از میدان خارج شود.

به نظر می رسد تصمیم مهدی علی برای سکو نشینی احمد نورالهی و مهدی قایدی یک تصمیم فنی و برای استفاده از دیگر بازیکنان خارجی تیم به منظور ارایه بازی تهاجمی و هم چنین پیروزی در برابر حریف ترکمنستانی بوده که این ایده جواب داد و این به منزله کنار گذاشتن دو بازیکن ایرانی نیست. به طوریکه احمد نورالهی و مهدی قایدی در کلیپ منتشره علاوه بر جدیت در تمرین به دوربین باشگاه لبخند می زنند تا نشان دهند با وجود بازیکن نکردن شرایط روحی و روانی خوبی دارند و تلاش می کنند بار دیگر در ترکیب تیم قرار بگیرند.

در مورد مهدی قایدی نقل قولی از سوی سرمربی تیم منتشر شد که مهدی قایدی زندگی حرفه ای ندارد و به همین خاطر شانس بازی در ترکیب تیم را از دست داده در حالی که این نقل و قول رسمی نیست و چهره خندان مهدی قایدی در تمرینات تیم شباب الاهلی بدین معنی است او به شایعات توجهی ندارد و در کنار احمد نورالهی تلاش می کند صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به همراه تیم شباب الاهلی جشن بگیرد.

گفتنی است دیدار شباب الاهلی – فولاد آخرین بازی دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 45 دقیقه بامداد چهارشنبه برگزار می شود.