دو باشگاه ختافه اسپانیا و موناکو فرانسه در پی به خدمت گیری اودیون ایگالو ستاره الهلال هستند.

ختافه و موناکو به دنبال ماشین گلزنی الهلال!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، انتقال اودیون ایگالو مهاجم نیجریه ای و 32 ساله سابق منچستر از جمع شیاطین سرخ به لیگ عربستان، با درخشش این بازیکن همراه شد و حالا دو پیشنهاد از تیم های اروپایی برای به خدمت گیری این بازیکن ارسال شده است.
این بازیکن در ابتدای فصل به الشباب پیوست و سپس در نقل و انتقالات زمستانی با رقمی بالغ بر 25 میلیون ریال سعودی (بیش از 200 میلیارد تومان) به الهلال پیوست و توانست روند خوب گلزنی خود را نیز در جمع آبی های ریاض ادامه دهد.
ایگالو در این فصل 32 بار برای دو تیم الهلال و الشباب به میدان رفته که حاصل آن 25 گل و 2 پاس گل بوده است و همین مسئله نیز باعث شده تا دو پیشنهاد اروپایی برای جذب این بازیکن روی میز مدیران الهلال قرار بگیرد.
شبکه اسکای اسپورت در خبری اعلام کرد که عملکرد ایگالو مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته و حالا تیم های ختافه اسپانیا و موناکو فرانسه از جمله تیم هایی هستند که به صورت جدی این بازیکن را دنبال می کنند.
ایگالو که با لباس اورتون و منچستریونایتد در لیگ جزیره به میدان رفت، علاقه مند است تا یکبار دیگر حضور در فوتبال اروپا را تجربه کند اما این بازیکن تا تابستان 2024 با الهلال قرارداد دارد.
الهلال که اکنون صعود خود به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده است، یکی از حریفان احتمالی فولاد در مرحله یک هشتم نهایی است. قرعه ای که پس از برگزاری دور ششم به صورت رسمی مشخص خواهد شد.