نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی به اعزام تماشاگران آلومینیوم به دیدار فینال تاکید کرد.

تاکید به اعزام تماشاگران اراکی برای فینال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، ظهر روز گذشته خبری منتشر شد که شورای تامین استان تهران تا این لحظه با برگزاری فینال جام حذفی با حضور تماشاگران مخالفت کرده است. ساعاتی بعد مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان خبر از برگزاری این دیدار با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی داد.

در چنین شرایطی هواداران آلومینیوم و نساجی که قصد حضور در تهران برای تماشای بازی فینال را دارند، دچار بلاتکلیفی شدند که به نظر می رسد خیلی نباید نگران آن بود چرا که مقدمات برگزاری فینال با حضور تماشاگران در حال انجام است و اگر مشکلی پیش نیاید، ورزشگاه آزادی، پذیرای هواداران دو تیم خواهد بود.

واکنش های مختلفی به این موضوع شاهد هستیم. یکی از این واکنش ها را از محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان شاهد بودیم که او نیز به برگزاری بازی با تماشاگر تاکید کرده است. آصفری در توئیتر نوشته است:
"بازی فینال جام حذفی، قطعا با حضور تماشاچی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. دستگاههای دولتی ای که در اعزام تماشاچی متعهد شده اند، بی فوت وقت اقدامات لازم را انجام دهند."

گروه زیادی از هواداران آلومینیوم و نساجی قرار است در روز دیدار فینال، شهر خود را به مقصد تهران و ورزشگاه آزادی ترک کنند. هماهنگی حمل و نقل و سازماندهی این هواداران بخش مهمی است که تردیدها در خصوص بدون تماشاگر بودن بازی کمی در آن اختلال ایجاد کرده بود.