هری کین، ستاره تاتنهام، معتقد است که تنها راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان پیروزی در هر پنج بازی باقی مانده است.

هری کین: سهمیه CL؟ باید هر 5 بازی را ببریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تساوی بدون گل تاتنهام برابر برنتفورد باعث شد که آرسنال بار دیگر در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان از این تیم پیش بیفتد. 

تیم آنتونیو کونته با کسب این یک امتیاز حالا پس از 33 بازی 58 امتیازی شد تا در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی جای بگیرد و شاگردان میکل آرتتا نیز با دو امتیاز بیشتر در جایگاه چهارم ایستادند. 

تاتنهام در جریان شکست برابر برایتون و تساوی با برنتفورد نتوانست حتی یک شوت در چارچوب داشته باشد و این انتقادهایی را از خط حمله این تیم به دنبال داشت. 

هری کین درباره شرایط تاتنهام به خبرنگاران گفت:« ما دیگر هیچ فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم. پنج بازی باقی مانده و ما باید در هر پنج بازی به پیروزی برسیم تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آوریم. ما توانایی انجام چنین کاری را داریم. ما به این توانایی باور داریم و این کاری است که  همگی ما برای آن تلاش خواهیم کرد.»

این ستاره انگلیسی درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان گفت:« اگر در هر پنج بازی آخر برنده شویم، می‌توانیم به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم، بنابراین این تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنیم. می‌دانیم که این پنج بازی دشوار خواهد بود. ما باید در زمین لیورپول بازی کنیم که بازی بسیار سختی برای ما به حساب می‌آید.»

این مهاجم تاتنهام در ادامه اضافه کرد:« ما فصلی طولانی را سپری کردیم و بدون شک فراز و نشیب‌هایی داشتیم. فکر می‌کنم ما خیلی خوب ظاهر شدیم که توانستیم در این جایگاه قرار بگیریم اما حالا باید بتوانیم این ماموریت را به پایان ببریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم.»