پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی ۳-۰ در خانه آنژه در آستانه قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ ۱ قرار گرفتند.

آنژه ۰-۳ پی‌اس‌جی: یک امتیاز تا قهرمانی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو در این دیدار در مجموع کار سختی نداشتند و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدند.
این دیدار تا دقیقه ۳۰ بدون گل دنبال شد تا اینکه امباپه که پشت محوطه جریمه آنژه صاحب توپ شده بود، با یک شوت محکم دروازه را باز کرد.
این نتیجه تا آخرین ثانیه‌های نیمه اول پا برجا بود تا اینکه ارسال آنخل دی‌ماریا از سمت چپ با ضربه سر سرخیو راموس تبدیل به گل شد.
در نیمه دوم تیم میزبان پیش کشید و در دقیقه ۷۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد اما داور بعد از استفاده از VAR، تنها یک کرنر به سود آنژه اعلام کرد.
در مقابل در دقیقه ۷۷، بار دیگر روی حرکت خوب دی‌ماریا از سمت چپ و ارسال او، مارکینیوش با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا پی‌اس‌جی به گل سوم برسد.

در ثانیه‌های پایانی ادوارد میشو، ستاره جوان پی‌اس‌جی، به دلیل تکل خشن با کارت قرمز از بازی اخراج شد اما این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با نتیجه ۳-۰ به پایان رسید. 
با این پیروزی پاریسی‌ها در فاصله ۵ هفته تا پایان رقابت‌ها، فاصله‌شان با المپیک مارسی، تیم دوم جدول را در عدد ۱۵ حفظ کردند و با تنها یک امتیاز از ۵ بازی باقی‌مانده، قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل لیگ ۱ قطعی خواهند کرد.