فولاد در شرایطی که می‌توانست چهارمین کلین شیت و برد متوالی خود را جشن بگیرد روی یک اشتباه فردی دروازه خود را باز شده دید اما با این حال با کسب تساوی صدرنشین باقی ماند.

اشتباه عارف آقاسی به خیر گذشت! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شباب الاهلی همانند بازی رفت اجازه نداد فولاد با برتری یک‌گله پیروز میدان شود و بازهم کار را به تساوی کشاند تا تنها تیم گروه شود که موفق شده پس از گلزنی فولاد دروازه این تیم را باز کند‌‌.

البته شباب الاهلی نیز همانند الغرافه و آهال هرچه می‌زد به در بسته می‌خورد و خوش شانس بود که با غفلت عارف آقاسی یک موقعیت تک به تک و عالی گلزنی به دست آورد.

فولاد پس از گلزنی شیمبا از روی نقطه پنالتی خود را آماده چهارمین پیروزی متوالی و مقتدرانه‌تر کردن پیروزی‌اش می‌کرد اما روی یک توپ بلند، آقاسی به شکل بدی به توپ با وسط سرش ضربه زد تا توپ به جای دور شدن داخل محوطه جریمه بیفتد‌.

یحیی الغسانی قدر این موقعیت باد آورده را به خوبی دانست و با زدن توپ به زمین، شهاب گردان را مغلوب کرد. فولاد در این تورنمنت عملکرد دفاعی فوق‌العاده‌ای داشته و تنها دو گل در شش بازی دریافت کرده است. البته شرایط فشرده بازی‌ها در جده و آگاهی محیطی پایین آقاسی موجب شد او که عملکرد خوبی تا اینجای کار ثبت کرده بود به اشتباه بیفتد. البته این اشتباه با مساوی ماندن بازی به خیر گذشت و فولاد صدرنشین گروه C شد.