منچسترسیتی شب گذشته پیروزی پر گلی را برابر رئال مادرید رقم زد که مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

ادعای رسانه‌های انگلیسی: سیتی می‌توانست 8 گل بزند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب برای برگزاری دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 3-4 برابر این تیم شکست خورد. 

این دیدار از همان دقایق ابتدایی با بازی هجومی شروع شد و خیلی زود در دقیقه دوم دروازه رئال مادرید باز شد تا مشخص شود که دیدار جذاب و پر گلی در پیش است. این جذابیت تا دقایق پایانی نیز حفظ شد و در تمامی لحظات بازی انتظار اتفاق جدیدی از هر دو تیم می‌رفت.

به نظر می‌رسد که رسانه‌های انگلیسی از عملکرد یکی از دو نماینده کشورشان در این رقابت‌ها بسیار راضی بودند و حتی معقتدند که تعداد گل‌های دریافتی تیم مهمان می‌توانست از این هم بیشتر باشد.

بی بی سی پس از پایان این بازی در ارزیابی آن نوشت:«سیتی نمایشی خیره‌کننده‌ای را در این دیدار ارائه کرد اما تیم کارلو آنچلوتی توانست بارها و بارها به بازی برگردد و همچنان شانس خودش را برای حضور در فینالی دیگر حفظ کند.»

روزنامه انگلیسی دیلی میل نیز با انتشار مطلبی با اشاره به آشفتگی خط دفاعی رئال مادرید و فرصت‌هایی که در اختیار سیتی قرار گرفت نوشت:«اگر سیتی از تمامی فرصت‌هایی که در جریان این بازی در اختیارش قرار گرفته بود استفاده می‌کرد، این چهار گل می‌توانست به هشت گل تبدیل شود. آنها تیم برتر زمین بودند اما نتوانستند کار رئال را تمام کنند و شاید همین روند جذاب در بازی برگشت نیز تکرار شود.»

اسکای اسپورت نیز در گزارش پس از بازی اظهار داشت:«سیتی حالا با برتری مختصری باید در بازی برگشت در  برنابئو به میدان برود.»

تلگراف نیز مانند اسکای به بازی برگشت دشواری که پیش روی شاگردان گواردیولاست اشاره کرده و نوشت:«منچسترسیتی توانست این بازی حساس و جذاب هفت گله را به سود خودش به پایان برساند اما فرصت این که کار رئال مادرید را در بازی رفت تمام کند از دست داد.»

روزنامه سان هم درخشش دوباره کریم بنزما در این رقابت‌ها را تحسین کرد و نوشت:« سیتی با بازی بسیار خوبی موفق شد 3-4 رئال مادرید را شکست دهد اما درخشش کریم بنزما بار دیگر امیدها را برای این تیم اسپانیایی زنده نگه داشت.»