تنش بین بازیکنان اتلتیکو مادرید و سیتی پس از سوت پایان بازی شب گذشته نیز همچنان ادامه داشت.

ادامه تنش در تونل؛ خشم اتلتیکو تمامی نداشت (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی خود میزبان منچسترسیتی بود و با تساوی 0-0 متوقف شد. 
با این نتیجه شاگردان پپ گواردیولا با توجه به پیروزی 0-1 در بازی رفت به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کرده و حریف رئال مادرید شدند. 
در دقایق پایانی بازی و در حالی که اتلتیکو یکپارچه حمله بود تا بتواند حداقل یک گل به ثمر رسانده و بازی را به وقت اضافه ببرد، اتلاف وقت بازیکنان سیتی باعث عصبانیت بازیکنان این تیم شده و درگیری‌های شدیدی را در زمین به همراه داشت. 
این درگیری‌ها که زمان زیادی را نیز از بازی تلف کرد و باعث شد این دیدار 10 دقیقه وقت تلف شده و یک بازیکن اخراجی از اتلتیکو هم داشته باشد پایان ماجرا نبود. 

تنش بین بازیکنان این دو تیم پس از سوت پایان بازی در تونل منتهی به رختکن هم ادامه پیدا کرد و بسیاری از رسانه‌ها از درگیری بازیکنان سیتی و اتلتیکو و تلاش‌ها برای جدا کردن آنها و خاتمه دادن به این اتفاق در تونل ورزشگاه واندا متروپولیناتو خبر داده‌اند. 

گفته می‌شود استفان ساویچ و جک گریلیش که پیش از این در زمین بازی هم برخوردی با هم داشتند دو طرف اصلی این دعوا بودند و در نهایت سیمه ورسالیکو و کایل واکر نیز پس از بالا گرفتن تنش‌ها با یکدیگر درگیر شده‌اند. 

 

در تصاویر تلویزیونی منتشر شده از سوی RMC اسپورت درگیری لفظی گریلیش و ساویچ در مسیر رختکن به خوبی مشهود است و پس از آن ورسالیکو که در این بازی روی نیمکت اتلتیکو نشسته بود با بعضی از اعضای کادر فنی سیتی وارد جروبحث می‌شود که بعضی از مقامات اتلتیکو جلوی این بازیکن را می‌گیرند. 

شرایط زمانی حاد می‌شود که او کاور تعویضش را به سمت بازیکنان سیتی و خصوصا آیمریک لاپورت و ایلکای گوندوغان پرتاب می‌کند و همین باعث تحریک کایل واکر شده که به سوی این بازیکن هجوم ببرد. 

مشخص نیست که ورسالیکو در ابتدا مستقیما با چه فردی درگیر بود اما در نهایت درگیری بین او و واکر به شدت بالا گرفته و مقامات و بازیکنان حاضر در تونل مجبور به دخالت و جدا کردن آنها  از یکدیگر می‌شوند. این در حالی است که به نظر می‌رسد ورسالیکو قصد داشت با سر به صورت این بازیکن ضربه بزند. 
پس از این مقامات حاضر در ورزشگاه تمامی بازیکنان را به رختکن تیم‌های خودشان هدایت می‌کنند تا شرایط کمی آرام شده و تنش‌ها پایان بگیرد. 
لاپورت پس از پایان بازی درباره اتفاقات رخ داده گفت:« درست است که رویاریی با چنین اتفاقاتی که در نهایت به درگیری در زمین ختم شود چندان خوشایند نیست. اما این اتفاق مهمی بود. در آخر درگیری زیادی بر سر موضوع کوچکی پیش آمد. این اتفاق بیشتر از ما به اتلتیکو ضربه زد.»