شاهرخ بیانی مربی تیم نساجی نسبت به مصاحبه وحید فاضلی مربی تیم آلومینیوم اراک واکنش نشان داد. مربی که فصل گذشته در 11 هفته ابتدایی سرمربی تیم نساجی بود.

بیانی: آقای فاضلی برو خدا رو شکر کن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ بیانی، مربی تیم نساجی در واکنش به صحبت های وحید فاضلی به خبرنگار ما گفت: من ایشان را نمی شناسم و اسمش را نشنیده ام چون فوتبالیست نبوده و اگر هم بوده در تیم هایی بازی نکرده که مطرح بوده باشد. اما در مصاحبه اش توهین بدی به ساکت الهامی و هم چنین مایی که دستیارش هستیم، کرد. او ساکت الهامی را لمپنیزم و ما را پیروانش خواند؛ البته تریبون زیاد است و هم چنین عرصه هم برای جولان این آدم ها زیاد. تنها می توانم بگویم متاسفم و از قدیم گفته اند ادب مرد به ز دولت اوست.

شاهرخ بیانی ادامه داد: من فصل گذشته در نساجی نبودم اما شما می توانید گواه دهید ساکت الهامی تیمی را تحویل گرفت که در 13 هفته پایانی مسابقات 10 امتیاز با تیم بالای سر خود فاصله داشت و اگر این اختلاف را جبران نمی کرد به دسته پایین تر می رفت! این نحوه تیم بستن این مربی بود که از قائمشهری ها شنیدم اصرار داشت همه به او بگویند دکتر. و هم چنین شنیدم همان روزی که از نساجی جدا شد با تیم پدیده قرارداد امضاء کرد و اطلاعات فنی تیمی که خودش آنرا بسته بود به تیم پدیده داد و حتی اجازه نداد این بازی سپری شود و بعد راهی تیم پدیده و دستیار مهدی رحمتی شود و این خیانت او به تیم نساجی هیچ گاه از ذهن تماشاگران نساجی پاک نخواهد شد. او گفته فصل گذشته رضا حدادیان برای تیم نساجی هزینه نکرده؛ این واقعا خنده دار است. همه شما آقای رضا حدادیان را می شناسید. او به عشق نساجی و همان طور که گفته به بهانه جمع کردن همه مردم مازندران تیم را تحویل گرفته و اگر ایشان هزینه نمی کرد فصل گذشته و در بین دو نیم فصل چند بازیکن خوب و با کیفیت را جذب نمی کرد که تیم از خطر سقوط به دسته پایین تر نجات پیدا کند. او می گوید این تیم نساجی تیم اوست. گویی فراموش کرده که فصل گذشته و بعد از جدایی ایشان از نساجی تیم در تعطیلات زمستانی چند بازیکن به ترکیب اضافه کردو این فصل هم ما بازیکنان متعددی چون مسعود شجاعی، علیرضا حقیقی، صابر حردانی، مرتضی منصوری، متین کریم زاده، مهرداد عبدی و... را بخدمت گرفته ایم. 15 – 16 بازیکن عوض شده اند و کجای این تیم تیمی است که شما بسته اید.  تیمی که شما بسته بودید در آستانه سقوط به لیگ یک بود و برو خدا رو شکر کن ساکت الهامی تیم را نجات داد و اجازه نداد سقوط تیم به دسته پایین تر به اسم شما سند بخورد. تیم شما تیم فصل گذشته بود نه تیم این فصل.

مربی تیم نساجی ادامه داد: من بلد نیستم  به آنهایی که در فوتبالند توهین کنم اما خطاب به این مربی جوان می گویم اجازه بده گواهی شرکت در کلاس A تو خشک شود و یکی دو فصلی از حضورت در لیگ برتر بگذرد و بعد آنوقت چنین ادعاهایی را بر زبان بیاور. از همه مهمتر سعی کن آدم خودت باشی و بنده ی بنده نباش. من  نزدیک به یک فصل است با ساکت کار می کنم و به جرات می گویم یکی از سالم ترین و پاک ترین مربیانی است که دیده ام. شاید کمی عصبانی باشد و در لحظه آنی واکنش نشان دهد اما قلب پاکی دارد و سر سفره پدر و مادرش بزرگ شده و نان حلال خورده و بچه جنوب شهر است و زحمت کشیده و به اینجا رسیده. شما به 2 جام قهرمانی ایشان در دو سه فصل اخیر نگاه نکنید. او نزدیک به 18 – 19 سال دستیار مربیان متعددی در لیگ برتر بوده و پله به پله آمده و اینطور نبوده با واژه هایی چون من دکترم، من دکترم، به من بگویید دکتر خود را در فوتبال ایران مطرح کند. او تمریناتی که طراحی می کند کپی از سایت ها و صفحات مجازی نیست و هر روز ساعت ها کار می کند و در تمرین وقت می گذارد تا فوتبال بچه ها و تیم نساجی بهتر شود. ما فوتبال های روز دنیا را برای بچه ها آنالیز می کنیم تا هر روز چیز های جدیدی به آنها یاد دهیم. دیدید که سرمربی امان در پایان بازی با آلومینیوم اراک بی هیچ بهانه ای به بازی خوب این تیم در فینال اشاره کرد و حتی گفت که آلومینیوم اراک می توانست در نیمه اول به گل برسد.

شاهرخ بیانی در واکنش به تنش های پیش از شروع بازی بین کادر فنی دو تیم گفت: ما این فصل در بازی های متعددی شکست خوردیم و بهانه نیاوردیم. خوب است که مربی ظرفیت باخت را داشته باشد همان طور که بعد از برد ابراز خوشحالی می کند. این موضوع یک مسئله پیش پا افتاده بود. ما در بازی با مس کرمان هم میزبان بودیم و می خواستیم از همان رختکنی استفاده کنیم که در بازی قبلی استفاده کردیم. خب می دانید تدارکات تیم از مدت ها قبل در رختکن حاضر می شود و کارها را آماده می کند و لباس ها را مرتب می کند. اینبار که تدارکات ما این کار را انجام داد مسئولان برگزاری بازی گفته اند که دربازی قبلی اشتباه شده و شما نباید از این رختکن استفاده می کردید و باید به رختکن مجاور بروید و این جابه جایی برای تدارکات تیم سخت بوده و می گفتند تا تیم نیاید ما این کار را نمی کنیم. از خیلی از حرف ها خنده ام می گیرد. ما برای رسیدن به فینال به لطف خدا تیم های بزرگی چون استقلال و گل گهر را شکست دادیم؛ آیا به اعتقاد شما برای برد در برابر آلومینیوم اراک نیاز به این کار داشتیم که تیم حریف را معطل کنیم؟  اتفاقا هر مربی تازه کاری هم مخالف چنین ترفندهای زشتی است چون این باعث تحریک تیم حریف علیه شما می شود. این فقط یک ناهماهنگی بود و اشتباهی بود که در بازی با مس انجام شده بود. همین. وگرنه شما خبرنگاران خوب می دانید ما تیمی هستیم که روی زمین بازی می کنیم و فوتبال می کنیم واصلا دنبال این طور مسایل نیستیم.

مربی تیم نساجی در پایان در مورد بازی هم گفت: در نیمه اول تیم آلومینیوم اراک بهتر از ما بازی کرد و موقعیت های خوبی هم برای گلزنی داشت و می توانست به گل برسد که خدا را شکر دروازه بان ما روی این صحنه ها عالی کار کرد ودر بین دو نیمه با حرف هایی که با بچه ها زدیم و هم چنین تعویض هایی که انجام دادیم ورق بازی برگشت و خدا رو شکر گل زدیم و به خوبی از گل خود دفاع کردیم. خدا رو شکر که شرمنده تماشاگرانی که به استادیوم آزادی آمده بودند و هم چنین مردم مازندران نشدیم.