سرمربی نساجی به جنجالی ترین شکل ممکن پاسخ مربیان تیم آلومینیوم را داد ولی خیلی زود از این کار پشیمان شد!

جملات جنجالی ساکت در آزادی؛ لطفا پاکش کنید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حواشی فینال جام حذفی، ساعتی پیش از شروع مسابقه شروع شد؛ جایی که آلومینیومی ها پس از ورود به ورزشگاه با رختکن بسته مواجه شدند. همین موضوع که با معطلی 45 دقیقه ای اراکی ها پشت در همراه بود در نهایت به جر و بحث و درگیری فیزیکی اعضای دو تیم منجر شد. ساکت الهامی در حالی که شادمان از قهرمانی تیمش می رفت تا سوار اتوبوس شود در جمع خبرنگاران توضیحاتی در خصوص درگیری های یاد شده داد.

الهامی با اعلام اینکه انتخاب رختکن حق میزبان است گفت: ما در بازی قبل مقابل مس میزبان بودیم و همان رختکن انتخاب شده بود. در بازی با استقلال هم ما اینجا بودیم. در این بازی هم بچه های ما زودتر از آنها آمدند و آنجا رفتند. اصلا خبر نداشتیم. در راه که داشتیم می آمدیم و وسایل هایمان در رختکن بود و لباس ها آویزان، آنها گفتند که ما میهمانیم و باید اینجا باشیم. میزبان قاعدتا خودش تعیین کننده رختکن است. وقتی ما را میزبان کردند پس حق داریم رختکن را انتخاب کنیم.

صحبت های جنجالی ساکت خطاب به آلومینیومی ها جرقه دعوای پیش از بازی بود. او این لحظات را با کنایه به آلومینیومی ها شروع کرده و گفت: اگر می دانستیم روی رختکن حساسیت دارند به خدا کاری نمی کردیم. مهدی با من دست داد و گفت که ما مال این رختکنیم. بعد من گفتم که اگر قرار باشد ما برویم و سر زمین هم لخت شویم و یک جای دیگر هم گفتم که نمی توانم بگویم (دستشویی) بازهم بازی را می بریم. یک دفعه این ها شلوغ کردند و من گفتم که بچه ها برویم. بعد از آن دیگر هیچ اتفاقی را ندیدم و نمی دانم. هنوز حتی پسر کوچکم را ندیده ام.

کری سنگین الهامی برای رحمتی که در میان دعوای رختکن آن را خوانده و صحنه را ترک کرده بود با تعریف و تمجیدهای پایانی این مربی از سرمربی جوان حریف 180 درجه فرق داشت. او در بخش پایانی صحبت هایش پیش از ترک ورزشگاه نیز حسابی از خجالت دو مربی دیگر حریف در آمد.

فاضلی و نوازی دو تن از مربیان آلومینیوم در پایان مسابقه مدعی شدند که الهامی باعث درگیری های قبل از بازی بود. فاضلی مصاحبه ای تند علیه سرمربی نساجی انجام داده و مدعی شد که او به سمت نوازی لگد پرت کرده است. ساکت در مواجهه با این سوال خنده تلخی کرده و با پاسخی کوتاه اما جنجالی صحنه را ترک کرد: "اصلا این ها در جایگاهی نیستند که حرف بزنند..." ساکت در ادامه اظهاراتی هم علیه نوازی انجام داد که خیلی جنجالی بود. او که در طول نشست مطبوعاتی و مصاحبه های بعد از بازی احترام مربیان رقیب را حفظ کرده بود ناگهان پس از به زبان آوردن این جمله از گفته خود پشیمان شد و از خبرنگاران خواست که گفته هایش را پاک کنند.