شکست اینتر برابر بولونیا رقابت را در سری A بسیار حساس و جذاب کرد.

لغزش بد موقع اینتر؛ سرنوشت جام در دست میلان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته دیدار عقب افتاده خود را برابر بولونیا برگزار کرد و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

شاگردان سیمونه اینزاگی امیدوار بودند که با پیروزی در این بازی بتوانند فاصله خودشان را با میلان جبران کرده و صدر جدول را از این تیم پس بگیرند اما در نهایت موفق به انجام این کار نشدند. 

شکست اینتر در این بازی به این معناست که حالا سرنوشت میلان در دستان خودش است و آنها هستند که تعیین می‌کنند که چه تیمی جام قهرمانی این فصل را به خانه خواهد برد، چرا که در حال حاضر با تعداد بازی‌های برابر و دو امتیاز بیشتر از نراتزوری در صدر جدول قرار گرفته‌اند. 

اینتر تمام تلاشش را در بازی شب گذشته به کار گرفت تا بتواند شرایط را به سود خودش تغییر دهد اما ضربه سر مارکو آرناتوویچ باعث شد که گل ایوان پریشیچ بی‌اثر شود و در حالی که این تیم با تمام وجود در حال حمله بود، این بولونیا بود که توانست با استفاده از اشتباه دروازه‌بان حریف به گل برسد. 

میلان در حال حاضر با دو اختلاف امتیاز در صدر است اما نباید فراموش کرد که حتی اگر امتیاز دو تیم مساوی شود نیز شرایط به سود روسونری خواهد بود، چرا که آنها از مزیت برتری در دیدار رو در رو برخوردار هستند و این امتیاز مهمی برای آنها به حساب می‌آید. 

این دو تیم هر دو دیدار رفت و برگشت خودشان را در این فصل برگزار کرده‌اند که یک بازی با نتیجه مساوی و دیگر به سود میلان به پایان رسیده است. 

بنابراین اگر میلان بتواند در چهار بازی باقی مانده سه پیروزی و یک تساوی به دست آورد، می‌تواند پس از سال‌ها دوری از جام قهرمانی لیگ ایتالیا بار دیگر این جام را بالای سر برده و پاداش تلاش‌هایش در این فصل را دریافت کند. 

میلان هفته آینده در سن سیرو میزبان فیورنتینا است، یک هفته بعد باید در زمین هلاس ورونا به مصاف این این برود، پس از آن در خانه روبروی آتالانتا قرار خواهد گرفت و در هفته آخر نیز در زمین ساسولو مهمان این تیم خواهد بود. 

از سوی دیگر اینتر نیز هفته آینده در زمین اودینزه به مصاف این تیم می‌رود، سپس در سن سیرو میزبان امپولی خواهد بود، یک هفته بعد در زمین کالیاری مهمان این تیم است و در هفته آخر نیز در ورزشگاه خانگی خودش میزبان سمپدوریا است. 

نباید فراموش کرد که اینتر در این میان نیز باید در فینال کوپا ایتالیا به مصاف یوونتوس برود و شاید حضور این تیم در این دیدار دشوار و پر فشار به سود میلان تمام شود.