مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از کسب یک امتیاز برابر تورین ابراز رضایت کرد.

آلگری: تساوی در دربی نتیجه خوبی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس جمعه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ ایتالیا میزبان تورینو بود و این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

پیروزی در این بازی می‌توانست تاثیر زیادی روی تلاش یوونتوس برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول داشته باشد اما آنها در نهایت به کسب یک امتیاز از دربی تورین رضایت دادند. 

آلگری پس از بازی در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« این یک امتیاز مهم است چون با همین امتیاز به نتایج مثبتی که در دو تا سه ماه اخیر گرفتیم ادامه دادیم. این آسان نبود، ما در مقایسه با تورینو عالی نبودیم اما خوب بازی کردیم. برخلاف انتظار در لحظاتی گل خوردیم که در اوج بودیم. در نیمه اول دو یا سه موقعیت داشتیم که باید به گل تبدیل می‌شد.»

او با اشاره به افت بازیکنانش در نیمه دوم این بازی گفت:« ما در نیمه دوم خیلی درخشان ظاهر نشدیم اما فکر می‌کنم این مسیری طبیعی است، وقتی در لیگ بازی می‌کنی چنین روندی طبیعی است خصوصا وقتی قصد داری در بین چهار تیم صدر جدول باشی. بنابراین کسب یک تساوی چندان بی‌فایده نیست.»

این مربی ایتالیایی با تمجید از عملکرد بازیکنان یووه و تلاش آنها برای کسب سه امتیاز اضافه کرد:« باید بگویم که این بازیکنان بازی خوبی را از نظر تعهدی که به تیم دارند به نمایش گذاشتند. آنها تا لحظه آخر برای پیروزی تلاش کردند. بنابراین این یک امتیاز به ما اجازه می‌دهد که به روند مثبتی که داشتیم ادامه دهیم.»

سرمربی یوونتوس درباره نمایش نه چندان خوب دوشان ولاهوویچ اظهار داشت:« او به مشکل خورد چون بازیکن خوبی است اما باید یاد بگیرد. همانطور که بسیاری از بازیکنان باید یاد بگیرند. بیایید فراموش نکنیم که او از تیمی آمده که فصل خوبی داشته اما هفته‌ای یک بازی برگزار کرده است. او در این مدت شش بازی انجام داده است.»