سرمربی لیورپول در قرارداد جدید خود که تا 2026 اعتبار خواهد داشت، همان دستمزد قبلی خود را دریافت خواهد کرد و تنها برای دستیارانش افزایش دستمزد را تقاضا کرده بود.

جزئیات جالب از قرارداد کلوپ؛ تعریف واژه فداکاری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ در میانه فصل 16-2015 جانشین برندان راجرز شد، تا سال 2024 با لیورپول قرار داشت اما نتایج خوب او در این فصل باعث شد تا مدیران باشگاه مرسی سایدی تصمیم به تمدید قرارداد او بگیرند و دو روز پیش به‌طور رسمی اعلام شد که قرار او و دو دستیارش، پپه لیندرز و پیتر کراویتز، تا سال 2026 تمدید شده است.

نشریه اتلتیک انگلیس در مورد تمدید قرارداد کلوپ جزئیاتی جالب را منتشر کرد. بر این اساس، کلوپ در مذاکرات تمدید به مدیران باشگاه گفته بود که نیازی به افزایش دستمزد خودش حس نمی کند و حاضر است تا سال 2026، 12 میلیون یورو خالص، یعنی دستمزد فعلی خود را دریافت کند ولی برای دستیاران خود خواستار افزایش دستمزد شده بود که با آن موافقت شد. 

به این ترتیب همه دستیاران او از این پس 2 میلیون یورو بیشتر دستمزد دریافت خواهند کرد. کلوپ فقط و فقط ماندن در لیورپول را می خواست و اینکه بتواند در این باشگاه به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند. جالب اینکه چندی پیش در یکی از مصاحبه ها از کلوپ سوال شده بود که بهترین بخش مربی بودن چیست و او در کمال صداقت پاسخ داده بود:« پول مربیگری.»

همچنین در قرارداد او بند فسخ وجود ندارد ولی مدیران باشگاه به او اختیار تام داده اند که هر زمان خواست، قبل از اتمام قراردادش، لیورپول را ترک کند.