یونس قربانی در ادعایی جدید تایید کرد که مالکیت باشگاه ماشین سازی هیچ‌گاه به طور کامل به او واگذار نشده است.

زنوزی جز تراکتور مالک یک باشگاه دیگر است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نوزدهم بهمن سال گذشته بود که در گزارشی با عنوان "سرسام آور و مبهم؛ این ماشین مال کیست؟" به وضعیت غیرقابل باور قدیمی‌ترین باشگاه شمالغرب کشور پرداختیم. بر اساس این گزارش یونس قربانی نتوانست مفاد تفاهم‌نامه‌ای را که به امضای رئیس کل وقت اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی (بهتاج) نرسیده بود، عملی کند. در این تفاهم نامه، ضرب العجل 45 روزه برای قربانی تعیین شده بود که هیچ‌گاه محقق نشد.

با این وجود قربانی طبق ادعای خودش و با تایید هیئت فوتبال به عنوان مالک ماشین سازی از بهار سال گذشته کار خود را شروع کرد. سقوط به لیگ یک و نتایج شرم آور در این لیگ، ماشین سازی را برای دومین فصل متوالی به یک پله پایین تر هدایت کرد. این تیم در طول فصلی که هنوز به پایان نرسیده با کلکسیونی از اتفاقات و حواشی عجیب مواجه بود. قربانی شب گذشته در برنامه اینترنتی مکث اظهاراتی انجام داد که بر اساس آن ادعای ورزش سه در خصوص مالکیت باشگاه ماشین سازی تایید می شود.

قربانی در صحبت های شب گذشته خود صراحتا اعلام کرد که در حال حاضر به صورت رسمی، مالکیت باشگاه ماشین سازی همچنان به نام محمدرضا زنوزی است. او البته مدعی شد که نامه تاییدش به سازمان لیگ از سوی هیئت فوتبال صادر شده بود. قربانی که در پروسه انتقال دوباره باشگاه به  خانه سرباز صلح ایران (به سرانجام نرسید) حضور داشت در اظهارنظری متناقض چندین بار مدعی شد که از 1400/8/24 هیچ دخالتی در تصمیم گیری های باشگاه نداشته است. او البته در همین برنامه بارها از اقداماتی که بعد از این تاریخ در ماشین سازی انجام داد صحبت کرد! توافق با اسپانسر جدید که به چندی پیش بر می گردد یکی از این موارد بود که کاملا در تناقض با ادعای قربانی است.

پاسخ این سوال که مالک باشگاه ماشین سازی در حال حاضر کیست از سوی قربانی داده شد ولی او در برنامه مکث از دیدار با رئیس کل جدید ورزش و جوانان استان برای حل مشکل این باشگاه خبر داد. قربانی در بخشی از همین برنامه دعوای لفظی شدیدی با ایوب بهتاج، رئیس سابق ورزش و جوانان استان داشت که هیچ گاه در دوران ریاستش، حاضر به قبول مالکیت وی نشده بود. بهتاج و قربانی بارها همدیگر را به دروغگویی محکوم کردند و اتهاماتی به هم زدند که قابل توجه بود. تکرار این پرسش از بهتاج که چرا مجوز مالکیت او هیچ گاه صادر نشد یک تناقض دیگر بود که در نهایت همین یک جواب درست را به همراه داشت که روی کاغذ و به صورت رسمی، مالکیت ماشین سازی همچنان به نام محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور است.