محمد محمدی می گوید مشکلات موجود در تیم امید باعث شد تا امکان ادامه همکاری با این تیم وجود نداشته باشد.

محمدی فعلا نمی توانم پستم در پرسپولیس را بگویم.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، محمد محمدی که امروز از سرپرستی تیم امید استعفا داد در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره علت کناره‌گیری خود گفت: مشکلاتی وجود داشت که متاسفانه نتوانستم ادامه بدهم و به این نتیجه رسیدم که اگر استعفا بدهم بهتر است.

از محمدی درباره مشکلاتی که باعث استعفای او شد سوال کردیم و او در پاسخ گفت: من مدیر و محرم تیم امید بودم و نمی‌توانم درباره این مسائل صحبت کنم اما مشکلات بیش از اندازه بود و من هم امکان ادامه همکاری نداشتم.

او در پاسخ به اینکه آیا با فدراسیون فوتبال به مشکل خورده بود گفت: شرایط فدراسیون، شرایط پایداری نیست و من هم مشکل شخصی با فدراسیون نداشتم و بخاطر مشکلات تیم ملی امید نتوانستم ادامه بدهم.

محمدی درباره واکنش مهدی مهدوی‌کیا به استعفای او توضیح داد: ایشان از مدتی قبل خبر داشتند و به من گفتند این کار را نکنم اما بخاطر مسائل و مشکلات نتوانستم به همکاری خود ادامه بدهم. آقا مهدی در جریان بودند.

محمدی که در ماه های اخیر اخبار همکاری او با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد در پاسخ به اینکه آیا استعفای او به این مسئله ارتباط داشت، عنوان کرد: من بیشتر از یک ماه است آنجا مشغول هستم و کارم را انجام می‌دهم‌ و هیچ منافاتی هم با تیم ملی امید نداشت اما واقعا به این‌ جمع بندی رسیدم که امکان همکاری با تیم ملی امید نیست.

او درباره علت رسمی نشدن همکاری اش با باشگاه پرسپولیس توضیح داد: معذوریت هایی داریم و به همان دلیل به صورت رسمی اعلام نشده است. مشکل خاصی نیست و من چه با حکم و چه بدون حکم همین فعالیت فعلی ام را انجام خواهم داد.

محمدی در خصوص سمت خود در باشگاه پرسپولیس نیز گفت: الان امکان اینکه پاسخ این سوال را بدهم وجود ندارد اما احتمالا در هفته آینده رسانه ای می‌شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص واکنش هواداران به حضور او در این باشگاه گفت: من به نظر همه دوستان احترام می‌گذارم اما عادت دارم کاری انجام بدهم که من را بر اساس عملکردم قضاوت کنند.

او در پایان گفت: برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم با توانایی های آقای مهدوی‌کیا و پتانسیلی که بچه ها دارند، قطعا می‌تواند به هدف خود که رسیدن به المپیک است دست پیدا کند.