سفر بازیکنان بایرن مونیخ به ایبیزای اسپانیا پس از شکست برابر ماینتس جنجال بسیاری را به دنبال داشته است.

سفر تفریحی پس از شکست؛ انتقادها از بایرن بالا گرفت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته گذشته موفق شد با پیروزی برابر بروسیا دورتموند دهمین قهرمانی متوالی خودش را در بوندسلیگا قطعی کند و سایر دیدارها برای این تیم به نوعی تشریفاتی به حساب می‌آید. 
همین موضوع باعث شد که یولیان ناگلزمان در دیدار این هفته برابر ماینتس از بازیکنان اصلی تیمش استفاده نکند و بایرن با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 
بازیکنان بایرن پس از این شکست سفری دو روزه به ایبیزا داشتند که محلی برای تفریح در اسپانیا به حساب می‌آید و بسیاری از شخصیت‌های سرشناس برای اوقات فراغت راهی ایبیزا می‌شوند. 
اما این اقدام انتقادهای بسیاری را به دنبال داشت که یکی از این منتقدان لوتار ماتئوس، اسطوره سرشناس بایرن، بوده است. 
ستاره سابق فوتبال آلمان در این باره به اسکای اسپورت گفت:«این کار واقعا درست نیست، خصوصا پس از دیداری که با این نتیجه به پایان رسیده است. اگر شما روز گذشته برنده شده بودید، من می‌گفتم که سه روز دیگر هم در ایبیزا بمانید.»

ماتئوس با اشاره به ناراحتی هواداران اضافه کرد:«چنین کاری پس از این بازی ممکن نیست! نه فقط به خاطر بازیکنان، بلکه به خاطر وجهه عمومی باشگاه بایرن. هواداران عصبانی هستند و سپس بازیکنان به تعطیلات می‌روند. روزهای آزاد معمولا پس از چنین نمایش‌هایی لغو می‌شوند.»
فیلیکس ماگات، سرمربی هرتابرلین، نیز با انتقاد از رفتار این تیم اظهار داشت:«این فصل تا هفته آخر برای همه تیم‌ها ادامه دارد و من نمی‌دانم چرا تیمی می‌تواند بگوید که ما دیگر نیازی به بازی تا آخر فصل نداریم و سه هفته پیش از پایان فصل کارش را تمام کند. این سنخیتی با بوندسلیگا یا این رقابت ندارد.»
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، در پاسخ به اعتراضات مطرح شده گفت:«هفته گذشته بازیکنان به ما اطلاع دادند که دوست دارند چند روز را به صورت گروهی در ایبیزا سپری کنند. ما این را به عنوان تمرینی برای انسجام تیمی پذیرفتیم. من به عنوان بازیکن یاد گرفتم که پس از شکست می‌توان قدرتمندتر شد. چنین سفر تیمی‌ اساس این کار است.»