وزیر امور خارجه با اشاره به سطح ممتاز مناسبات ایران و عمان، ضرورت ارتقاء همکاری‌ها بخصوص با بهره مندی از ظرفیت‌های مبتنی بر روابط سطوح عالی مقام‌های دو کشور تاکید کرد

دیدار سفیر ایران در عمان با امیرعبداللهیان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وزیر امور خارجه با اشاره به سطح ممتاز مناسبات ایران و عمان، ضرورت ارتقاء همکاری‌ها بخصوص با بهره مندی از ظرفیت‌های مبتنی بر روابط سطوح عالی مقام‌های دو کشور تاکید کرد.

علی نجفی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان روز دوشنبه در دیدار با حسین امیر عبداللهیان  وزیر امور خارجه گزارشی از آخرین تحولات مناسبات جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و کنسولی ارائه کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار با اشاره به سطح ممتاز مناسبات فیمابین، ضرورت ارتقاء همکاری ها بخصوص با بهره مندی از ظرفیت های مبتنی بر روابط سطوح عالی مقام های دو کشور را مورد تاکید قرار داد و همکاری های فیمابین در حوزه های دوجانبه، منطقه ای و موضوعات مهم بین المللی را نمونه ای از روابط در چارچوب سیاست همسایگی مورد نظر دولت سیزدهم دانست.

توجه ویژه به امورات مربوط به ایرانیان مقیم و ارائه خدمات کنسولی شایسته، از دیگر توصیه های وزیر امور خارجه به سفیر ایران در عمان در این دیدار بود.