لیونل مسی نیز از بازگشت های پیاپی رئال مادرید در لیگ قهرمانان متحیر شده است.

حیرت لیونل مسی از بازگشت تاریخی رئال؛ واقعیت ندارد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امشب رئال مادرید برای سومین بار متوالی بازگشتی غیرممکن را در لیگ قهرمانان اروپا رقم زده و در نهایت راهی فینال شد. کهکشانی ها در بازی برگشت نیمه نهایی مقابل منچسترسیتی، به لطف دو گل معجزه آسای رودیگو در ثانیه های پایانی کار را به تساوی کشاندند و در وقت های اضافه، کریم بنزما از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر رساند تا آنها راهی فینال شده و با لیورپول روبرو شوند. 

اما جالب اینجاست سرخیو آگوئرو در حین برگزاری مسابقه در شبکه ESPN به عنوان کارشناس حضور یافته و از طریق ارتباط ویدئویی با اسکار روجری و کارلوس توز صحبت می کرد. این سه نفر در حال تجزیه و تحلیل اقدامات بازی بوده و در مورد بازگشت بزرگ رئال مادرید با یکدیگر صحبت می کردند. اما در ابتدای وقت اضافی دوم بود که سرخیو آگوئرو به یکباره روی آنتن خطاب به کارلوس توز گفت که لیونل مسی در حال پیغام دادن به من است. 

توز در پاسخ گفت بگو لئو چه می‌گوید؟ که آگوئرو پاسخ می‌دهد بس کن لعنتی. .. نمی شود بگویم. اما در نهایت افشای پیام لیونل مسی در واتس اپ به سرخیو آگوئرو؛ این اتفاقات نمی تواند واقعی باشد. کارلوس توز نیز در ادامه می گوید: این اتفاقات دیوانه وار بوده و نمی شود در یک مسابقه دیگر نیز اینگونه به برتری رسید.  

در نهایت آنچه باعث متحیر شدن همه در هفته های اخیر شده امشب دوباره در استادیوم خانگی رئال مادرید تکرار شد و این تیم در شرایطی که تا دقیقه 90 به دو گل برای صعود نیاز داشت، دوباره دست به کاری تاریخی زده و در نهایت به فینال لیگ قهرمانان رسید.