مربی گل گهر گفت: اگر بی عدالتی ها ‌ علیه تیم ما وجود نداشت، جایگاه بالاتری در جدول داشتیم.

الهویی: اگر بی‌عدالتی نبود جایگاه بالاتری داشتیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فولاد و گل گهر در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی یک بر یک در فولاد آره‌نا به پایان رسید. در غیاب امیر قلعه نویی که به دلیل کسالت در نشست خبری حضور پیدا نکرد، سعید الهویی، یکی از دستیاران او پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

الهویی صحبت هایش را با تبریک به فولاد شروع کرد: فولاد عملکرد بسیار خوبی در سطح آسیا داشت و توانست به دور حذفی صعود کند. این نشان دهنده قدرت این تیم است. یک باشگاه بسیار خوب، با ساختار مدیریتی خیلی خوب، سخت افزار و هزینه به اندازه ای که آنها را مدعی لیگ و حتی آسیا کرده است. این موفقیت را به باشگاه فولاد تبریک می گویم. بعد از آن به تیم خودمان تبریک می گویم که در استادیوم شیک فولاد در مقابل یکی از آماده ترین تیم های آسیا، فوتبال خوبی انجام داد.

او در ادامه افزود: در اولین بازی که در حضور پرشور تماشاگران فولاد برگزار کردیم، خوب بودیم و موقعیت زیادی به حریف ندادیم. روی اشتباه ساختار دفاعی مان گل خوردیم. خیلی روی این مساله کار کرده بودیم ولی صحنه گل متاسفانه بچه ها تمرکزشان را از دست دادند. تا آخرین لحظه عملکرد خوبمان را ادامه دادیم و توانستیم به گل برسیم. به هواداران فولاد هم تبریک می گویم که نود دقیقه تیم خودشان را تشویق کردند و نشان دادند که چقدر باشخصیت هستند.

خبرنگاران حاضر در این بخش از نشست خبری، جویای دلیل غیبت امیر قلعه نویی در نشست خبری شدند که قلیچ خانی، مدیررسانه گل گهر در مورد آن گفت: ایشان حال مساعدی نداشتند و الان هم دکتر بالای سرشان است. به این دلیل هم از دوستان عذرخواهی کردند.

الهویی با موفقیت آمیز دانستن پروسه اثبات فنی و شخصیتی گل گهر در طول این سه سال تاکید کرد: باشگاه گل گهر سیرجان از نظر مدیریتی به گونه ای است که باشگاههای موفقی چون فولاد و سپاهان را الگوی خودش قرار بدهد. در فوتبال موفقیت صرفا با هزینه به دست نمی آید. باید قدم به قدم پیش برویم. ما در سومین سال حضور در لیگ برتر توانستیم این تیم را به عنوان مدعی به اثبات برسانیم. این گام بزرگی است که باشگاه برداشته است. قدم های بعدی را انشالله مدیریت و کادرفنی ادامه خواهند داد. همین که امروز برابر یک تیم بزرگ و باکیفیت عملکرد خوبی داشتیم نشان می دهد که پروسه اثبات گل گهر از نظر فنی و شخصیتی به درستی پیش می رود.

او در پاسخ به این سوال که با این شرایط قلعه نویی سال بعد در گل گهر خواهد بود یا نه گفت: این سوالی نیست که من جوابش را بدهم. این پروسه به صورت برنامه ریزی شده و با مدیریت و نظرات آقای قلعه نویی تدوین و سازماندهی می شود. در هر باشگاهی در دنیا مربیان سال ها کار می کنند و نفرات بعدی می آیند. مهم این است که سازماندهی و برنامه ریزی تغییری نکند.

مربی گل گهر صحبت های خود را با تمجید دوباره از عملکرد فنی تیمش به پایان رساند: عملکرد فنی تیم گل گهر در برابر تیم خوب فولاد نشان داد که استاندارد فنی بالایی داریم و اگر بی عدالتی ها علیه تیم ما وجود نداشت، جایگاه بالاتری در جدول داشتیم.