معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت مقابله با قاچاق کالا اظهار داشت: قاچاق کالا آسیب‌های فراوانی به تولید و معیشت مردم وارد کرده و لازم است تدبیری اندیشه شود که ضمن مقابله با قاچاق، تولید و اقتصاد رونق بگیرد

قاچاق کالا آسیب‌های فراوانی به تولید و معیشت مردم وارد کرده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت مقابله با قاچاق کالا اظهار داشت: قاچاق کالا آسیب‌های فراوانی به تولید و معیشت مردم وارد کرده و لازم است تدبیری اندیشه شود که ضمن مقابله با قاچاق، تولید و اقتصاد رونق بگیرد.

قاچاق کالا آسیب‌های فراوانی به تولید و معیشت مردم وارد کرده است

 سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خمینی شهر بر ضرورت تلاش برای رفع مشکلات و جبران کاستی‌های گذشته را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و باید با قدردانی از فرصت خدمت گذاری کم کاری ها و کاستی های را با تلاش شبانه روزی و خالصانه جبران کنیم.

حسینی بیان کرد: زیبنده نیست که پس از گذشته ۴۳ سال از انقلاب اسلامی هنوز فقر مطلق در کشور وجود داشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت به دنبال ایجاد تحول و بهبود شرایط زندگی مردم است اظهار داشت: شعار رئیس جمهور ایجاد تحول است و در این راستا سند تحول تدوین و در اختیار مردم و صاحب نظران قرار گرفته است و مصمم هستیم پس از نهایی شدن آنرا اجرایی و عملیاتی کنیم. این سند همچنین می‌تواند منبع مهمی در تهیه قانون برنامه هفتم توسعه باشد.

وی گفت: دولت به دنبال ایجاد تحول در عرصه های مختلف به ویژه بخش کشاورزی، اقتصادی و سیاست خارجی است و به هیچ عنوان راضی به حفظ وضع موجود نبوده و تلاش داریم، شرایط را به نفع پیشرفت و آبادانی کشور  متحول سازیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: اصلاح نارسایی ها و روند های نادرست چه بسا  نیازمند جراحی‌های عمیق و تصمیمات بزرگ باشد که در این مسیر نیز تاکید رئیس جمهور بر آن است که این اقدامات و تصمیمات با کمترین فشار بر مردم انجام شود و قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، شرایط برای مردم و افکار عمومی تبیین و تشریح شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت مقابله با قاچاق کالا اظهار داشت: قاچاق کالا آسیب‌های فراوانی برای تولید و معیشت مردم وارد کرده و می کند لذا لازم است تدبیری اندیشه شود که ضمن مقابله با قاچاق، تولید و اقتصاد رونق بگیرد.

حسینی تاکید کرد: دولت با پویایی و تحرک فراوان به دنبال رفع مشکلات انباشته شده از گذشته است تا آرامش خاطر را در زندگی مردم حاکم کند و در این مسیر اعضای دولت و همه مدیران با روحیه انقلابی و فساد ستیزی و با فعالیت های شبانه روزی در حال تلاش هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت انقلابی و مردمی با توجه به توصیه ها و فرامین رهبر عزیز انقلاب، رعایت اسناد بالادستی و قوانین مجلس به دنبال رفع مشکلات و دغدغه های مردم است.

حسینی تلاش دولت برای تقویت همگرایی و همکاری نزدیک با مجلس شورای اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت امروز دولت و مجلس با روحیه انقلابی و تحول خواهی مصمم هستند بدون توجه به حاشیه سازی بدخواهان مشکلات کشور و مردم را ریشه کن کنند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز بقدری کار زمین مانده  و عقب افتاده وجود دارد که فرصتی برای پاسخ به برخی حاشیه‌سازی‌ها و توجه به آنها وجود ندارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: متاسفانه به خاطر برخی کم کاری های گذشته اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی خدشه دار شده است که ضرورت دارد با کار شبانه روزی و تلاش برای گره گشایی از مشکلات مردم آن را ترمیم کنیم.

حسینی با اشاره به اهمیت وجود نظام عادلانه و جامع در زمینه پرداخت حقوق کارکنان دولت گفت:  تاکید دولت بر این است که نظام عادلانه و جامعی در این زمینه تدوین شود تا همه کارکنان و کارمندان، بدون هیچ گونه تبعیض و بی عدالتی از حقوق عادلانه برخوردار باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: الگو و اسوه همه مدیران دولتی سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی است و  بدون توجه به منافع شخصی و خصوصی به دنبال انجام وظیفه و رفع مشکلات مردم و کشور هستند و بدون تردید اگر با روحیه انقلابی تلاش کنیم خداوند نیز درهای رحمت را به روی ما خواهد گشود لذا در نظام اسلامی و ولایی هیچ گونه بن بستی وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مشکلات خمینی شهر را در زمینه های مختلف از جمله آب کشاورزی، بیکاری و تولید مورد اشاره قرار داد و گفت: مشکلات این شهرستان را پیش از انجام سفر استانی به هیات دولت و مسئولان مربوطه ارائه خواهیم داد تا  برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع این مشکلات مورد بررسی قرار بگیرد و راهکارهای مناسبی برای برطرف کردن آنها اتخاذ شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پایان اظهار داشت: امروز وظیفه تاریخی و بزرگی برعهده داریم و باید قدر فرصت خدمتگزاری را بدانیم و از آن برای رفع مشکلات کشور و مردم عزیز استفاده کنیم.