واکنش عضو هیات رییسه فوتبال به پرتاب قندان!عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید بحث تغییر کامرانی فر هرگز در دستور کار این هیات نبوده است.

رضاییان: هیچ‌گاه دنبال تغییر دبیرکل فدراسیون نبودیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان درباره شایعات متعددی که پیرامون اختلافات برخی اعضای هیات مدیره بر سر مسائل مختلف پیش آمده بیان کرد: اولا اختلاف در هر جمعی وجود دارد اما مسئله مهم این است که با این اختلاف چگونه برخورد می‌کنیم و به دنبال چه خروجی و نتیجه‌ای هستیم.

او درباره اینکه گفته می شود در یکی از جلسات میرشاد ماجدی قندان پرتاب کرده، گفت: شایعه بسیار ناپسند و زشتی در خصوص پرتاب کردن قندان در یکی از جلسات مطرح شد که باید بگویم این ادعا دروغ بود و سایر اعضا هم می‌توانند در این خصوص شهادت بدهند. 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین گفت:همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و یک مسیر را دنبال می‌کنیم. درست نیست در این شرایط مشغول خودزنی باشیم و اختلافات، اعتبار و جایگاه هیات رئیسه فدراسیون را زیر سوال ببرد. این اقدامات به سود فوتبال نیست. با اعتماد و رای اعضای مجمع در این جایگاه نشسته‌ایم تا به سود فوتبال فکر کنیم و تصمیم بگیریم، نه اینکه هر روز یک مسئله و موضوع تازه را مطرح کنیم و فضای فدراسیون و فوتبال کشور را متشنج کنیم.

رضاییان درباره شایعه اینکه هیات رییسه به دنبال برکناری کامرانی فر از دبیر کلی بوده، افزود: مسئله تغییر دبیرکل و مطرح شدن گزینه‌های دیگر هیچ‌گاه دستور جلسه هیات رئیسه نبوده و این موضوع طبق اساسنامه از اختیارات رئیس فدراسیون است که اگر پیشنهاد شود اعضا در مورد آن اعلام نظر می‌کنند اما چنین موضوعی نبوده که مورد موافقت یا مخالفت قرار گیرد.

رضاییان در پایان گفت: در این شرایط اولویت همه ما تیم ملی فوتبال بزرگسالان است که خدا را شکر با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته و با هماهنگی سرمربی تیم ملی برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری اردوهای آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی در حال انجام و پیگیری نهایی است.وظیفه اعضای هیات رئیسه این بود که در این شرایط بحرانی هر کسی یک بخشی از کار را بگیرد و به سرپرست فدراسیون کمک کند تا وضعیت را سامان ببخشیم نه اینکه خودمان مشکل‌ساز باشیم. من عمیقا امیدوارم این فضا تغییر کند و فدراسیون و هیات رئیسه در مسیر درست خودش حرکت کند.