گروهی از هواداران پرسپولیس پس از انتصاب رسمی محمد محمدی در پست معاونت ورزشی این باشگاه علیه او موضع گرفتند.

انتخابی که گلر پرسپولیس را استقلالی کرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان سابق استقلال در باشگاه پرسپولیس! این تیتری است که هواداران پرسپولیس با آن در فضای مجازی خبر حضور محمد محمدی در پست معاونت ورزشی این باشگاه را منتشر کردند.

در ماه‌های گذشته محمد محمدی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و استقلال کنار رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس دیده می‌شد و همواره زمزمه‌هایی در خصوص انتصاب او در یکی از پست‌های اجرایی باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید. این خبرها باعث شده بود وحید قلیچ، پیکسوت پرحاشیه پرسپولیس در ویدئویی اعلام‌کند اگر محمدی در باشگاه پرسپولیس پست بگیرد استقلالی می‌شود!

وحید قلیچ در ویدئویی که منتشر کرد می‌گوید اگر محمدی در پرسپولیس مقامی بگیرد استقلالی می‌شود و هواداران این تیم نسبت به او بی محبت هستند!

محمدی سرانجام در روز جمعه رسما به عنوان معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و عکس او در باشگاه پرسپولیس با حکمی که در دست داشت پخش شد. همزمان با انتشار این خبر هواداران پرسپولیس مصاحبه‌های او در زمان حضورش در استقلال و حرف‌ها و کارشناسی‌های او در مورد تیم رقیب را بازنشر کردند و به این اتفاق واکنش نشان دادند.

اعتراض پرسپولیسی‌ها با استناد به یک مصاحبه قدیمی که با بازنشر مجدد آن بار دیگر وایرال شده شدت بیشتری گرفته است. محمدی در آن مصاحبه معروف در خصوص حضور در استقلال و گرایش حال حاضرش می‌گوید: "من در پرسپولیس بودم اما به خاطر علاقه همسر و پسرم به استقلال دو سال به این تیم رفتم. مهران خیلی علاقه‌مند بود مرا با لباس استقلال ببیند و خیلی دوران شیرینی بود. با احترام به تیم قرمز با افتخار آبی هستم!"

با این اوصاف در توییتر و اینستاگرام اکثر واکنش‌ها به این انتصاب منفی بوده و پرسپولیسی‌ها معتقد بودند نباید کسی که یک بار به تیم محبوب‌شان پشت کرده در این تیم حضور داشته باشد. محمد محمدی در روز اول حضور رسمی در باشگاه پرسپولیس مصاحبه کرد و از علاقه قلبی به پرسپولیس و سابقه‌‌ زیادش در این تیم گفت. مهم‌ترین بخش حرف‌های محمدی در خصوص انتقادپذیری‌اش و شنیدن انتقادات و پاسخ دادن به آنها با کار درستش در پرسپولیس بود. در این صفحه چند واکنش توییتری از سوی هوادارن این تیم به حضور محمدی را بررسی می‌کنیم. جالب اینکه هیچ واکنش مثبتی از این اتفاق در فضای مجازی هواداران پرسپولیس وجود نداشته است.

کاربر کاوه "1979" در مقایسه محمدی و پیوس نوشت: پیوس چهار، پنج تا تیم با اصالت رو مثل چوکا و سپیدرود رو از دسته سه تا دسته اول آورده و یک مدرسه فوتبال سالم و خوشنام داره و آقای گل تاریخ تیمش هست اما محمدی رو بهش پست میدن! امیدی ندارم باشگاه قضیه گل‌گهر و پیگیری کنه!

کاربر "نوتریکا" با اشاره به سرمایه‌ای که از حضور در بورس به پرسپولیس می‌رسد با انتقاد از این انتصاب درویش نوشت: دارم به این موضوع فکر می‌کنم که چرا باید در زمانی که بهترین و بیش‌ترین منابع مالی در اختیار پرسپولیس هست، درویش بشه مدیرعامل و یه استقلالی مثل محمد محمدی به چارت مدیریتیش اضافه بشه؟! از صبح هرچی می‌خوام مثبت فکر کنم نمی‌شه.

مصاحبه‌ای که محمدی در آن از علاقه‌اش به استقلال می‌گوید و این روزها در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است‌.

"حسن بیگی"، هوادار پرسپولیس در توییتی به مصاحبه محمدی که گفته بود وقتی در پرسپولیس بودم هنوز خیلی از هواداران به دنیا نیامده بودند واکنش نشان داده:  انتخاب کسی که سابقه‌ی استقلالی بودن داره خود به خود حاشیه ساز هست، اونوقت این آقا هنوز نیومده داره خودش دامن میزنه به این مسائل، واقعن محمد محمدی با چه سابقه‌ی مدیریتی توی پرسپولیس حکم گرفته آقای درویش؟ فقط رفاقت با شما دلیل حکم دادن هستش؟

اکانت "پرچمدار سرخ" به یاغی بودن محمدی در فوتبال ایران اشاره کرد و نوشت: با این اتفاق مخالفیم و شوخی هم نداریم، کسی‌ که یک بار به پرسپولیس پشت میکنه دیگه جایی تو باشگاه نداره.

اکانت "رادیو پرسپولیس" با انتشار توئیتی به مصاحبه‌های قبلی محمدی اشاره کرده است: کسی که یک سال پیش آرزو کرد پرسپولیس در دربی شکست بخوره، امروز سرپرست معاونت ورزش پرسپولیس شد!

انتقادها از محمدی در شرایطی است که او پس از تجربه کوتاه در تیم امید به عنوان مدیر گزینه‌ای نسبتا موجه و مناسبی برای پست مدیریت ورزشی باشگاه به شمار می‌رود اگرچه که کم تجربه است و هنوز مشخص نیست کارایی او در پرسپولیس به چه شکل خواهد بود.
با این حال محمدی فردی محترم، خوش زبان و البته موجه در فوتبال ایران است که شاید حضور در پرسپولیس و عملکرد خوبش انتقادهای هواداری را از بین ببرد. کما اینکه در هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چه در کادر و چه در بدنه مدیریتی افراد زیادی هستند که گرایش کودکی‌شان به تیم رقیب بوده است.