تاد بولی، یکی از مالکان جدید باشگاه چلسی امروز تماشاگر بازی این تیم مقابل ولورهمپتون است.

شادی و غم؛ اولین سکانس از مالک جدید چلسی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پروسه انتقال مالکیت باشگاه چلسی از دست رومن آبراموویچ شدت گرفته و به نظر گروهی متشکل از تاد بولی، شرکت Clearlake Capital، مارک والتر و هانسیورگ ویس به صورت مشترک از این به بعد مالکیت این باشگاه پرهوادار را به عهده خواهند داشت. چلسی عصر امروز در خانه ولورهپتون به مصاف این تیم رفته و نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسیده است.

اما تاد بولی نیز خود را به ورزشگاه مولینکس رسانده تا از نزدیک مسابقه چلسی برابر ولوز را مشاهده کند. مطابق انتظار دوربین های تلویزیونی بارها چهره مالک جدید این باشگاه را به تصویر کشیدند تا هواداران چلسی کم کم چهره تاد بولی را به جای رومن آبراموویچ به خاطر بسپارند.

اما جالب اینجاست در دقایق پایانی نیمه اول روبن لوفتوس چک موفق به باز کردن دروازه ولوز شده و تاد بولی جشن شادی مفصل و جالبی روی سکوها به نمایش گذاشت. اما در نهایت داور بعد از چند بار بازبینی صحنه به این نتیجه رسید تا گل لوفتوس چک آفساید بوده و بدین ترتیب چهره خوشحال تاد بولی به قیافه ای غمگین و متعجب تبدیل شد تا اولین خاطره هواداران چلسی از مالک جدید به شکل متفاوت و منحصر به فردی رقم بخورد.