مهاجم تازه‌وارد تیم ذوب‌آهن اصفهان با درخشش مقابل پرسپولیس توانست کارنامه عملکردی خود در تیم اصفهانی را پربارتر کند.

۱۰ امتیاز ذوب آهن به نام این مهاجم سرزن! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه" یکی از خریدهای زمستانی ذوب‌آهن با نظر مهدی تارتار، سعید باقرپسند بود؛ مهاجمی که در تیم سومقاییت آذربایجان توپ می‌زد و با تصمیم تارتار به جمع سبزپوشان اصفهانی اضافه شد تا در نیم‌فصل دوم به کمک خط حمله ذوبی‌ها بیاید و آن‌ها را از شرایط بحرانی به وجود آمده نجات بدهد.

بعد از ورود باقرپسند به لیست ذوب‌آهن، او مهاجم اول تیمش شد و در 9 بازی در ترکیب اولیه حضور پیدا کرد و یکبار هم هفته گذشته برابر هوادار در نقش یار تعویضی به جمع سبزپوشان اضافه شد.

باقرپسند در طول مدت کوتاه حضورش در ذوب‌آهن توانسته تاثیر خود را در خط حمله تیمش بگذارد و در 10 بازی موفق شده 4 بار گل بزند که شاید مهم‌ترین گل او روز گذشته به ثبت رسید. او با ضربه سری دقیق و تماشایی توانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

 
پیش از گلزنی به پرسپولیس، سعید باقرپسند توانسته بود دروازه مس رفسنجان، فولاد خوزستان و شهرخودرو خراسان را باز کند و به لطف گلزنی‌های او ذوب‌آهن توانسته 10 امتیاز مهم را کسب کند.

جالب آن‌که خط حمله ذوب‌آهن بعد از گلزنی مقابل مس رفسنجان، ناکام در گلزنی بود که شب گذشته این طلسم بعد از 202 دقیقه برابر پرسپولیس شکسته شد.