سفر کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، به مادرید واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

قدم به قدم با امباپه در شهر مادرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه برای سفری تفریحی به‌همراه اشرف حکیمی به مادرید رفته اما این اتفاق موجی از هیجان را به دنبال داشته است. 

بسیاری از هواداران هر دو تیم رئال مادرید و پاری‌سن ژرمن و همچنین خبرنگاران و عکاسان به دنبال تصویر و ویدیوهای حضور این بازیکن در شهر مادرید هستند و وقتی رادیو کوپه روز گذشته حضور این بازیکن در پایتخت اسپانیا را اعلام کرد، به تکاپو افتادند. 

این ستاره فرانسوی به‌همراه اشرف حکیمی، برادرش و دوستانی دیگر به رستوران دنی گارسیا رفت و افراد زیادی خارج از این رستوران موفق به دیدن او نشدند اما تصاویری از او منتشر شد. 

همین تصاویر و حضور این بازیکن در مادرید باعث شده که گمانه‌زنی‌ها درباره آینده او بیش از پیش شدت بگیرد و این در حالی است که ناصرالخلیفی نیز برای شرکت در جلسه سالانه اتحادیه باشگاه‌های اروپایی به مادرید سفر کرده است. 

امباپه بیشتر ساعات روز گذشته را در منزل اشرف حکیمی سپری کرد. این دو نفر در طول یک سال گذشته در پی‌اس جی با یکدیگر هم‌بازی بوده و رابطه بسیار خوبی را با هم شکل داده‌اند. 

آنها غروب دیروز منزل این بازیکن را ترک کردند تا به هتل یورو استار بروند و امباپه در نهایت در همین هتل ماند. این بازیکن شب گذشته نیز ساعاتی را در شهر مادرید سپری کرد تا بتواند با این شهر و خیابان‌هایش آشنا شود. 

هیجان ایجاد شده و خبرنگارانی که تشنه خبر هستند چندان باعث آزردگی خاطر این ملی‌پوش فرانسوی نمی‌شوند. او به‌خوبی از جوی که حضورش در مادرید ایجاد می‌کرد آگاه بود و شب گذشته به‌همراه اشرف به کلاب معروف دیگری در مادرید رفت. بسیاری از هواداران و خبرنگاران برای دیدن این دو نفر و خصوصا امباپه در بیرون از درهای رستوران پوئرتا ده آلکالا در قلب مادرید که قرار بود آنها در آنجا حضور پیدا کنند؛ جمع شده بودند. 

او قصد داشت که با سرخیو راموس و کیلور ناواس در این رستوران دیدار کرده و از غذا و جو خوب حاکم بر این مکان استفاده کند اما در آخرین لحظه و با توجه به حجم جمعیتی که بیرون از این ورزشگاه برای ملاقات با آنها تجمع کرده بودند، از این تصمیم منصرف شد. 

باید به این نکته اشاره کرد که الخلیفی نیز به‌همراه دیگر اعضای اتحادیه باشگاه‌های اروپا میزهایی را در این رستوران که به پاتوق بسیاری از اهالی فوتبال خصوصا در شب‌های لیگ قهرمانان معروف است رزرو کرده بودند. بسیاری باور دارند که تعداد زیادی از نقل و انتقال‌های ماه‌ای اخیر دنیای فوتبال در این ورزشگاه صورت گرفته است. 

در نهایت امباپه به رستوران کویینتو المنت در کایه آتوچا رفت که به دکور چوبی جذایش معروف است و طرفداران خاص خودش را دارد. 

این بازیکن پس از شام به‌خوبی از جوی که حضورش در مادرید ایجاد کرده بود خبر داشت و به همین دلیل برای استراحت به هتل برگشت. با این که بعید به نظر می‌رسد که این جو باعث ناراحتی او شده باشد. 

امباپه به‌خوبی در زمین بازی نیز نشان داده که از در مرکز توجه قرار گرفتن لذت می‌برد و داشتن چنین احساسی در این شهر به او حس خوبی داد. دمای مادرید روز گذشته 30 درجه بود و او در واقع توانست در اواسط بهار از هوایی تابستانی لذت ببرد. 

این بازیکن در  آخر هم در این سفر با رئیس باشگاه پی‌اس جی روبه‌رو نشد، هرچند الخلیفی به‌خوبی از حضور امباپه در پایتخت اسپانیا همزمان با برگزاری جلسه اتحادیه باشگاه‌های اروپا خبر داشت. هر دو نفر امروز مادرید را ترک خواهند کرد.