مدافع تیم تراکتور بود و نبود هواداران را در بازی های خانگی این تیم بسیار تاثیر گذار دانست.

محمدی: ما و هواداران مکمل هم هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی در مورد پیروزی ارزشمند تیمش مقابل هوادار که به سختی و با کمک هواداران به دست آمد گفت: بازی خوبی مقابل تیم بسیار خوب هوادار انجام دادیم. این تیم با اینکه از لیگ یک آمده، ثبات خوبی در لیگ برتر داشته و مربی و بازیکنان خوبی هم دارد. خدا را شکر بازی را با اینکه دو بار عقب افتادیم با برد به پایان برسانیم.

او در مورد شکستن طلسم نباختن های هوادار در نیم فصل دوم گفت: مثل اینکه آنها 9 بازی بود که نباخته بودند. دیروز همه تیم می خواست که پیروز شویم. خدا را شکر جو خوبی در تیم بود و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

مدافع تراکتور در مورد گل زودهنگام هوادار تاکید کرد: در شروع بازی واقعیتش را بخواهید شوکه شدیم. دقیقه یک بود که یک سانتر و تق ته تور ما! هر تیمی که در خانه و مقابل هوادارانش در این دقیقه گل بخورد طبیعتا شوکه می شود. با این وجود به بازی برگشتیم و توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و کامبک بزنیم.

محمدی با تایید این موضوع که حضور تماشاگران تاثیر زیادی در برد تراکتور داشت گفت: ما و هواداران مکمل هم هستیم. وقتی می آیند روحیه می گیریم و انرژی مضاعفی داریم. این هم خودش را به خوبی نشان داده است و هر موقع می آیند نتیجه می گیریم. خدا را شکر هوادارانمان فوتبالی هستند و می دانند که چه اتفاقاتی در این فصل در باشگاه رخ داده است. با این حال چه باختیم و چه بردیم همیشه از ما حمایت کرده اند. کاش زودتر می توانستند زودتر به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. بود و نبودشان خیلی برای ما فرق می کند.

او در مورد رویارویی با ذوب آهن، تیمی که سال ها برایش بازی کرده گفت: من چندین سال در ذوب آهن بازی کرده ام. از هر نظری که بگویید باشگاه خوب و دوست داشتنی است. آدم هایی که آنجا بودند خیلی دوست داشتنی بودند. کنار فوتبالیست های بزرگی چون آقای رجب زاده و حدادی فر بازی کردم. نه این که در این تیم بازی کردم بلکه از هر کسی بپرسید می گوید که ذوب آهن تیم دوست داشتنی است. یک تیم بدون حاشیه که همیشه نتایج خوبی گرفته است. من یک جورهایی فوتبالم را مدیون ذوب آهن هستم. در این تیم رشد کردم و نزدیک به چهار پنج سال آنجا بودم. ولی همیشه وقتی با تراکتور جلوی ذوب آهن بودم، بهترین بازی هایم را کردم و موثر بودم. امیدوارم که این بار هم بتوانم بازیکن موثری برای تیم باشم.

مدافع تراکتور در رابطه با فرار تیمش از منطقه سقوط یادآور شد: متاسفانه خیلی بد است که در مورد این موضوع صحبت کنیم. با شرایطی که امسال پیش آمد خوشحالم که حداقل به یک ثبات رسیدیم تا تیم خوبی برای فصل بعد بسازیم. امیدوارم فصل بعد تیم شایسته ای برای هواداران ساخته شود که دیگر در مورد سقوط و این جور چیزها صحبت نکنیم.

محمدی هماهنگی اش با اخباری در طول بازی را این گونه توصیف کرد: اخباری که هماهنگی نمی خواهد! چندین سال است که باهم بازی می کنیم و راحت هستیم. اخباری هم کاپیتان تیم است و چندین سال است که باهم رفیق و هم اتاقی هستیم.