مهدی تارتار سال 1400 را با نتایج فوق العاده به پایان برد.

تارتار در 1400؛ آخرش شیرین بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی ذوب آهن اگرچه در اوایل فصل جاری لیگ برتر با چالش های عجیبی مواجه بود، اما با اعتمادی که از سوی مدیران باشگاه به او شد بار دیگر موفق شد توانایی های فنی اش را در فوتبال ایران نشان بدهد و نتایج خوبی به دست آورد.
ذوب آهن در 5 هفته گذشته لیگ برتر هرگز آن تیمی از اوایل فصل سراغ داشتیم، نبوده است. سبزپوشان اصفهانی در 5 بازی متوالی موفق شدند 4 برد و یک تساوی کسب کنند که آماری فوق العاده است.
تارتار که بارها اعلام کرده بود در نیم فصل دوم شرایط تیمش تغییر خواهد کرد و نتایج خوبی کسب می کند، به بهترین شکل ممکن وعده اش را عملی ساخت و حالا کار به جایی رسیده که در 5 بازی گذشته 13 امتیاز به حساب ذوب آهن واریز شده است.
روند صعودی ذوب آهن از دیدار با سپاهان شروع شد؛ جایی که آنها یکی از مدعیان لیگ را متوقف کردند و در ادامه 4 برد متوالی برای این تیم به دست آمد.شهرخودروی مشهد، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان 4 تیمی بودند که در هفته های گذشته جلوی ذوب آهن سرخم کردند تا گاندوهای فوتبال ایران به میانه جدول برسند و برای بالاتر رفتن هم تلاش کنند.
به عبارت بهتر اگرچه تارتار در اوایل 1400 با پیکان در رده هفتم ایستاد ، اما در ذوب آهن با چالش های عجیبی مواجه شد اما پایان امسال برای این مربی خوشایند بود و بردهای متوالی او را دوباره روی بورس آورد.
بی تردید این مربی موفق برای رسیدن به روزهای خوب گذشته در سال جدید نیز تلاش می کند. ذوب آهن بعد از تعطیلات نوروز میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود و بدون شک تارتار و شاگردانش برای حفظ روند نتیجه گرایی تیم خود تلاش شان را به کار خواهند گرفت.