سرمربی یوونتوس بعد از عقب افتادن تیمش در وقت های اضافه فینال کوپا ایتالیا جنجال به پا کرد.

جنجال دوباره الگری؛ خشمگین و غیرقابل کنترل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان با نتیجه چهار بر دو یوونتوس را شکست داد تا برای هشتمین بار قهرمان کوپا ایتالیا شود. شاگردان الگری که باخت یک بر صفر را با برد دو بر یک عوض کرده بودند در نهایت بازی را به حریف خود واگذار کردند تا انتقادات از این مربی دوباره به اوج برسد.

الگری بعد از اینکه نتوانست تیمش را در کورس قهرمانی سری A حفظ کند، امید زیادی داشت تا فصل را با قهرمانی کوپا ایتالیا به پایان برساند. بخاطر شایعات اخیر اخراج و نارضایتی هواداران، فشار زیادی روی او بود و این را می شد از رفتارهایش در طول فینال امشب کوپا ایتالیا مشاهده کرد. فشارها بعد از گل دوم اینتر به اوج رسید و در نهایت به یک جنجال بزرگ و کارت قرمزی دیگر برای این مربی ختم شد.

صحنه ای که والری، داور بازی خطای بونوچی روی مارتینز را اعلام و به کمک VAR یک پنالتی برای اینتر گرفت، شروع طغیان سرمربی اینتر بود که همین چند وقت پیش و در جریان بازی یووه – اینتر در سری A روی پنالتی که برای تیم حریف گرفته شده بود، حسابی جنجال به پا کرده بود. جالب اینجاست که آن پنالتی را هم مثل پنالتی امشب چالهان اوغلو به ثمر رسانده بود.

تنش روی نیمکت یووه بعد از گل شدن پنالتی اینتر به اوج رسید و الگری به قدری اعتراض کرد تا کارت زرد گرفت. او در واکنش به این کارت در حالی که خیلی عصبانی بود خطاب به داور اظهار داشت که ترسی از کارت ندارد و می تواند حتی او را اخراج کند! این اتفاق در ادامه رخ داد و الگری به خاطر درگیری شدید با فاریس (مربی اینتر) با کارت قرمز داور مواجه شد.

این دو در طول بازی بارها باهم مشاجره داشتند و حتی در یک صحنه باهم درگیر هم شدند که این صحنه کارت زرد داور را برای هر دو به همراه داشت. بعد از گل چهارم اینتر و شادی دیوانه وار اعضای این تیم بود که خشم الگری به جوش آمد. او سعی داشت تا خود را به مارتینز (که معتقد بود در صحنه پنالتی اول داور را فریب داده است) و فاریس (که سعی در تحریک او داشت) رسانده و شخصا آنها را ادب کند ولی بازیکنان ذخیره یووه و دیگر افراد حاضر در صحنه از چنین اتفاقی جلوگیری کردند.

حتی بعد از اینکه پائولو والری با کارت قرمز الگری را جریمه کرد، این مربی قصد ترک زمین را نداشت و همچنان با خشم در حال فریاد و اعتراض بود. او بالاخره با تلاش برناردسکی از کنار زمین به سمت رختکن هدایت شد. الگری به خاطر فریادهای بلند و به زمین کوبیدن کتش در بازی با اینتر در سری A حسابی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته بود و امشب نیز روی دیگری از این توانایی منفی خود را ارائه کرد. مارتینز و فاریس هم در گوشه ای از میدان، خرسند از پیروزی تیم خود و اخراج سرمربی حریف با شیطنت برای الگری خط و نشان می کشیدند.