لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید یک شایعه عجیب درباره فیلیپ کوتینیو را تکذیب کرد.

خشم سوارز در واکنش به شایعه عجیب (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیوی 29 ساله پس از تحمل نیمکت نشینی‌های متوالی در استادیوم نوکمپ، مورد توجه چند باشگاه انگلیسی قرار گرفته بود. ژاوی، سرمربی جدید بارسا به این هافبک برزیلی اطلاع داد که فرصت چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب نخواهد داشت و می‌تواند این تیم را در فصل زمستان ترک کند.

دوران دشوار فیلیپ کوتینیو در بارسلونا و نیمکت‌نشینی‌های متوالی این هافبک برزیلی در نقل و انتقالات زمستانی بالاخره به اتمام رسید و این بازیکن با قراردادی قرضی و تا پایان فصل به استون ویلا ملحق شد. نکته جالب این که کوتینیو خیلی زود توانست خود را در ترکیب تیم جدیدش جا بیندازد و در همان ابتدای کار خود چندین نمایش درخشان را ارائه داد.

حالا به نظر می‌رسد که کوتینیو با توجه به چراغ سبز استیون جرارد در آستانه عقد قرارداد دائمی با استون ویلا قرار گرفته است.  با این حال اخیراً اسپورت کاتالونیا گزارش عجیبی در رابطه با ستاره برزیلی منتشر کرد. اسپورت مدعی شد قبل از انتقال فیلیپ کوتینیو به بارسلونا، لوئیس سوارز از رئیس وقت بارسا یعنی جوزپ بارتومئو درخواست کرده که به خانه او بیاید تا با نشان دادن بازی‌های ستاره برزیلی، او را متقاعد به جذب کوتینیو کند.

در همین راستا لوئیس سوارز به این شایعه واکنش نشان داده است. ستاره اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید در استوری اینستاگرام خود این خبر را تکذیب کرده و درباره آن نوشته است: "سلام به همه، من می‌خواهم این خبر جعلی را تکذیب کنم. این تماس فرضی اصلا وجود نداشت و آن مرد نه به خانه من آمد و نه تماسی وجود داشت. عجیب هم نیست اگر در مورد هم‌تیمی سابق خود چیزهای خوبی می‌گفتم. همیشه اخباری وجود دارد، اما در این مورد، نمی‌توانم آن را رها کنم و آن را تکذیب نکنم. اطلاع رسانی مورد قبول است اما این که دروغ بگویید نه."