مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، امیدوار است بتواند به حضورش در این تیم ادامه دهد.

پیام مارسلو به پرز؛ می‌خواهم در رئال بمانم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارسلونا با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن به دنبال تمدید این قراداد است. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در هفته‌های قبل خبر داده بودند که این بازیکن به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل از این تیم جدا شده و به‌عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری خواهد شد تا فوتبالش را ادامه دهد. 

با این حال شرایط چند هفته اخیر و قهرمانی رئال در لالیگا و همچنین صعود آنها به فینال لیگ قهرمانان در پاریس شرایط را برای این تیم تغییر داده است.

این ستاره برزیلی که در سال 2007 و در سن 18 سالگی به سانتیاگو برنابئو آمد و در طول این سال‌ها به پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد، در آستانه تولد 34 سالگی خودش باور دارد که هنوز از قدرت کافی برای ادامه حضور در ترکیب رئال بهره می‌برد. 

مارسلو در این فصل 17 بازی در ترکیب رئال مادرید انجام داده و حضور او در زمین در وقت اضافه دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی از اهمیت بسیاری برای این تیم برخوردار بود. 

این مدافع در جریان این بازی و چند دقیقه پس از ورودش به زمین دچار مصدومیت شد اما چون از شرایط تیمش و نیاز رئال به حضور او در زمین خبر داشت تصمیم گرفت که با وجود مصدومیت از ناحیه ماهیچه همچنان به بازی ادامه دهد. 

مدیران رئال مادرید منتظر پایان فصل هستند تا بتوانند تصمیم درستی در زمینه تمدید قرارداد با مارسلو بگیرند اما به نظر می‌رسد که هنوز هیچ مذاکره‌ای در این زمینه صورت نگرفته است. این در حالی است که مذاکرات با لوکا مودریچ برای تمدید قرارداد یک‌ساله او آغاز شده است.