پسر نوجوانی که در جریان درگیری با دوستش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، ساعتی پس از این جنایت توسط پلیس دستگیر شد.

دستگیری قاتل 16ساله در باغ‌پنبه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پسر نوجوانی که در جریان درگیری با دوستش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، ساعتی پس از این جنایت توسط پلیس دستگیر شد.

شامگاه سه‌شنبه به مأموران کلانتری153 شهرک ولیعصر خبر رسید که 2 پسر نوجوان با یکدیگر درگیر شده‌اند و یکی از آنها دیگری را با ضربه چاقو مجروح کرده است. دقایقی از این حادثه می‌گذشت که مأموران به محل درگیری رسیدند. پسر مجروح که 17سال داشت به بیمارستان منتقل شده بود اما ساعت11:47 خبر رسید که او بر اثر شدت جراحات وارده و خونریزی شدید جانش را از دست داده است.

در این شرایط بود که این قتل به قاضی محمد وهابی، بازپرس دادسرای امور جنایی گزارش و به دستور او تحقیقات در این‌باره آغاز شد. در تحقیقات اولیه معلوم شد که مقتول در کار جمع‌آوری و فروش ضایعات بوده و به‌احتمال زیاد او و قاتل بر سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شده‌اند.

همچنین چند ساعت بعد مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم به قتل بعد از جنایت به محلی به‌نام باغ پنبه گریخته و در آن اطراف مخفی شده است. به این ترتیب، تیمی از کارآگاهان راهی مخفیگاه قاتل شدند و او را در یک عملیات ضربتی بازداشت کردند. با انتقال متهم به اداره آگاهی و با توجه به اینکه وی کمتر از 18سال دارد، پرونده با صدور قرار عدم‌صلاحیت، از دادسرای امور جنایی تهران به دادسرای رسیدگی به جرائم اطفال فرستاده شد.