مهاجم سابق استقلال از رکورد شکنی های جذاب این تیم می گوید که قرار است در تاریخ ثبت شود.

منوچهری: می‌گفتند سرمربیگری برای مجیدی زود است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی استقلال برابر فولاد و از آن طرف شکست پرسپولیس مقابل سپاهان باعث شد قهرمانی آبی ها مسجل شود. امین منوچهری در این رابطه به خبرنگار ما گفت: شب خیلی خوبی بود. استقلال خیلی خوب، هدفمند و با نظم بازی کرد و جزو بازی‌های خوب استقلال بود. همه هواداران می گفتند یکی از سخت ترین بازی ها فولاد است و احساس می کردند استقلال در این بازی ها دچار لغزش شود و به مشکل می خورد، ولی خدا را شکر با سربلندی از بازی بیرون آمدیم و تیم پرسپولیس هم از سپاهان شکست خورد و من فکر می کنم این قهرمانی حق تیم استقلال و آقای مجیدی بود 

مربی تیم نونهالان استقلال در مورد قهرمانی زودهنگام استقلال ادامه داد: امروز خودم پستی در اینستاگرام مبنی بر صحبت‌های اول فصل آقای مجیدی گذاشتم. من فکر می کنم خیلی از منتقدین می گفتند سرمربیگری استقلال  برای آقای مجیدی زود است، ولی تمام اتفاقات خوب رقم خورد و نشان داد هوش بالا و جنم مربیگری در وجودشان هست. در وهله اول  به خودش و هم به باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. ما توانستیم کسی که در دوره بازیگری‌اش مفید بوده را در قامت مربی هم داشته باشیم و امیدوارم آقای مجیدی روز به روز پیشرفت کند و ما از این اتفاقی که برای استقلال افتاد بیشتر و بیشتر ببینیم و سربلندی استقلال را با افرادی که محبوبیت دارند داشته باشیم.

منوچهری در مورد رکوردشکنی استقلال عنوان کرد: استقلال برای نتیجه نگرفتن هزارتا بهانه داشت ولی هیچ‌کدام ازاین‌ها را لحاظ نکردند. اسکلت اصلی تیم که شکل گرفته بود و بازیکنان تاثیر گذار فصل پیش مثل قایدی  و دیاباته و هافبک‌هایمان از تیم جدا شدند و فرهاد مجیدی با یکسری بازیکن جدید شروع کرد و خودش کلی بهانه بود که سرمربی سه سال زمان بخواهد تا نتیجه بگیرد با این حال آقای مجیدی به هیچ‌کدام از این ها توجهی نکرد و به فکر این بود تیمی که قولش را به هواداران داده و در شأن نام استقلال است بسازد. خدا را شکر زود هم به بار نشست. حالا تمام این رکوردها برای استقلال رقم خورده است. امیدوارم تداوم داشته باشد و جاه طلبی بازیکنان استقلال به همینجا ختم نشود، چون الان یک اسکلتی درست شده که تا چهار سال می توانند کنار هم بازی کنند و حتی بهتر از این نتیجه بگیرند و قوی تر باشند و با اضافه شدن نفراتی که کمی قوی‌تر هستند ‌می‌توانیم به آسیا هم فکر کنیم. آقای آجورلو نشان داده که خیلی خوب کار کرده، امیدوارم همه این ها تداوم داشته باشد و ما شاهد سرافرازی و خوشحالی هواداران باشیم.

مهاجم سابق استقلال که سرمربی تیم نونهالان باشگاه نیز هست در این باره گفت: تیم امید هم قهرمان شد و جا دارد به آقای برهانی تبریک بگویم. امیدوارم بقیه رده‌ها نظیر رده جوانان با هدایت آقای اکبرپور، نوجوانان آقای شهبازیان  و من هم خدمتگذار باشگاه استقلال در بحث نورنهالان هستم بتوانیم در این رده ها قهرمانی بگیریم و یک رکورد جالب را به نمایش بگذاریم. تمام تلاشمان این است آینده استقلال را بسازیم تا به خودکفایی برسد، این موضوع در تمام باشگاه های خوب دنیا مرسوم است و امیدوارم نماینده‍‌های خوبی برای آکادمی و باشگاه باشیم. 

منوچهری در پایان در مورد دیدار استقلال و آلومینیوم افزود: در تاریخ این نتایج و اتفاقاتی که دارند رقم می زنند و نباختن ها و فاصله امتیازی  می شود. امیدوارم بازیکنان با همین تمرکز وارد بازی های آینده شوند که بتوانند اتفاقات قشنگی را رقم بزنند که تا سال های سال در تاریخ باشگاه استقلال ماندگار بماند.