مس رفسنجان در روزی که عملکرد خوبی در دربی کرمان داشت، با نتیجه 2 بر 1 مغلوب آبی‌پوشان سیرجانی شد.

روز  پر جنب و جوش محمد ربیعی در رفسنجان (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای حساس و جذاب هفته بیست و هفتم در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار شد و در پایان این شاگردان امیرقلعه‌نویی بودند که با ثبت عملکرد خوب در نیمه دوم دو گل به ثمر رساندند و سه امتیاز این مسابقه را از آن خودشان کردند.

این البته دیداری بود که مس رفسنجان شروع خوبی در آن داشت و طبق ادعای محمد ربیعی در کنفرانس خبری پس از مسابقه کمترین حق نارنجی‌پوشان رفسنجانی کسب مساوی بود. البته آمار هم به سود رفسنجانی‌ها است و آنها موفق شدند در جریان این دیدار 20 مرتبه به دروازه حریف شوت بزنند. این آمار در واقع بیشترین شوتی است که مس رفسنجان پس از صعود به لیگ برتر در مسابقات به سوی دروازه حریفان روانه کرده است. جالب اینکه هفت تای این شوت‌ها هم در چارچوب بود، ولی شاگردان محمد ربیعی فقط یک‌بار در دقایق پایانی مسابقه موفق به گلزنی شدند و این فروزان بود که عملکرد بهتری نسبت به مهاجمان مس رفسنجان داشت.

امیرقلعه‌نویی نیز که رابطه خوبی نیز با محمد ربیعی دارد در کنفرانس خبری پس از مسابقه به تمجید از نمایش مس رفسنجان پرداخت و محمد ربیعی را بهترین مربی جوان لیگ برتر معرفی کرد.

جالب اینکه در بازی رفت نیز شاهد عملکرد خوبی از نارنجی‌پوشان کرمانی بودیم، ولی آنها در روزی که این مربی به‌دلیل چهارکارته شدن محروم شده بود، پیروزی 2 بر صفر در نیمه اول را با تساوی 2 بر 2 در نیمه دوم عوض کردند؛ مسابقه‌ای که یکی از زیباترین مسابقات فصل فوتبال ایران بود. این سناریو به‌نحوی دیگر در بازی شب گذشته هم تکرار شد تا محمد ربیعی روز سخت و پُر تب‌و‌تابی را در ورزشگاه شهدای رفسنجان در حضور هواداران تیمش که در جریان مسابقه هم او را تشویق می‌‍کردند، تجربه کرده باشد.