دیشب لوئیس سوارز آخرین بازی خود به عنوان بازیکن اتلتیکو را در مندا متروپولیتانو انجام داد.

سنگ تمام هواداران، وداع اشکبار سوارز با اتلتیکو (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال 2020 و در دوران پرحاشیه و عجیب بارسلونا بود که لوییس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای و گلزن این تیم از جمع بازیکنان بلوگرانا جدا شده و به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داد. این مهاجم 34 ساله در همان اولین فصل حضور خود در مادرید نمایش درخشانی داشته و با گلزنی‌های مکرر او از عوامل اصلی قهرمانی تیم دیگو سیمئونه لقب گرفت.

با این وجود فصل دوم حضور ستاره اروگوئه‌ای در اتلتیکو مادرید به‌خوبی فصل اول نبود و لوئیس سوارز اخیراً به یک نیمکت نشین در ترکیب تیم دیه‌گو سیمئونه نیز تبدیل شده بود. همه این مسائل باعث شد شایعات زیادی در رابطه با آینده این ستاره اروگوئه‌ای و احتمال جدایی او از روخی بلانکو به گوش برسد.

اتلتیکو مادرید  دیشب در چارچوب هفته سی و هفتم لالیگا به مصاف سویا رفت و به تساوی 1-1 رسید. چند دقیقه قبل از شروع بازی بود که باشگاه اتلتیکو مادرید در یک خبر نسبتاً غافلگیرکننده اعلام کرد که لوئیس سوارز آخرین بازی خود با لباس اتلتیکو در ورزشگاه واندا متروپولیتانو را انجام خواهد داد. اتلتیکو مادرید همچنین جدایی هکتور هررا در پایان فصل را هم تایید کرد.

ممنون که ما را قهرمان کردی لوچو

سوارز در ترکیب ابتدایی بازی بود و شانس هایی هم برای گلزنی داشت که از دست داد. قبل از بازی او همراه فرزندانش وارد زمین شد و مورد تشویق گسترده هواداران نیز قرار گرفت. از سوی باشگاه به وی هدیه ای نیز داده شد. سوارز در طول بازی نیز بارها تشویق شد و پس از تعویض روی نیمکت نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و شروع به گریه کرد.

او در پایان بازی نیز گفت که هرگز لطف هواداران را فراموش نخواهد کرد و همیشه یک اتلتیکویی باقی خواهد ماند. هنوز مقصد بعدی او مشخص نیست.