یوونتوس در دیداری خانگی مقابل لاتزیو با نتیجه ۲-۲ متوقف شد.

یووه ۲-۲ لاتزیو: عادت بیانکونری، گل خوردن در ۶+۹۰
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف پیش افتادند اما با دریافت دو گل در نیمه دوم، به کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 5 بود که زاکانی می توانست گل اول بازی را برای لاتزیو به ثمر برساند اما ضربه او به تیر دروازه یووه برخورد کرد.
پس از آن نوبت یوونتوسی ها بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 10 به گل برسند. روی ارسال دیدنی آلوارو موراتا از سمت چپ بود که توپ روی تیر دوم به ولاهوویچ رسید و او هم با یک ضربه سر شیرجه‌ای کار را تمام کرد.

دو دقیقه بعد برناردسکی روی یک حرکت انفرادی صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه لاتزیو به بیرون رفت.
در ادامه بازیکنان لاتزیو پیش کشیدند و در دقایق 15 و 16 صاحب دو موقعیت پیاپی شدند اما ضربات نهایی آنها راهی به چهارچوب دروازه پرین پیدا نکرد.
حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک یکی دو موقعیت خوب هم داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 36 یووه به گل دوم رسید. این بار روی حرکت خوبی که دیبالا از سمت راست آغاز کرده بود، کوادرادو در محوطه جریمه موراتا را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک شوت تماشایی دروازه را باز کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان لاتزیو بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 45 یکی از گل های خورده را جبران کنند اما پرین با یک واکنش خوب مانع گلزنی کاتالدی شد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 
نیمه دوم را یووه بهتر آغاز کرد اما این لاتزیو بود که در دقیقه 51 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه یووه بود که ضربه پاتریک در بین راه به الکس ساندرو برخورد کرد و وارد دروازه میزبان شد.

بعد از این گل فشار حملات لاتزیو افزایش پیدا کرد و در دقیقه 56 پدرو می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه تماشایی او از بالای دروازه به بیرون رفت.
در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان یوونتوس هم پیش کشیدند و در دقیقه 70، روی یک حمله خطرناک، روی ارسال برناردسکی، مویزه کین می توانست با یک ضربه آکروباتیک دروازه لاتزیو را باز کند اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات لاتزیو افزایش پیدا می کرد و بازیکنان این تیم به شدت به دنبال زدن گل تساوی بودند و سرانجام در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده بازی به گل رسیدند.

پاتریچ با یک توپ‌ربایی خوب از برناردسکی یک ضدحمله سریع را ترتیب داد و با یک شوت محکم، پرین را وادار به واکنش کرد اما توپ برگشتی مقابل میلینکوویچ- ساویچ قرار گرفت و او هم از زاویه‌ای نه چندان مساعد، توپ را به سقف دروازه یووه کوبید تا بازی با تساوی ۲-۲ به پایان برسد. 

به این ترتیب یوونتوس بعد از دیدار هفته قبل مقابل جنوا، این بار هم در دقیقه ۶+۹۰ گل خورد و پیروزی را از دست داد.