لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس، با انتشار پیامی به جورجو کیه‌لینی ادای احترام کرد.

پیام بونوچی برای کیه‌لینی: تا همیشه در کنارم هستی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌لینی شب گذشته در جریان دیدار یوونتوس و لاتزیو از هواداران این تیم خداحافظی کرده و برای آخرین بار در ورزشگاه آلیانز به میدان رفت. 

این مدافع ایتالیایی 17 سال پیراهن این تیم را به تن داشت و در طول این مدت قهرمانی‌ها و پیروزی‌های ارزشمندی را با بیانکونری تجربه کرد. 

کیه‌لینی و بونوچی یکی از بهترین زوج‌های دفاعی در تاریخ فوتبال ایتالیا و دنیا را شکل دادند و از سال 2010 تا به حال در کنار هم حضور داشتند و همین باعث شد که بسیاری این دو نفر را در کنار هم بشناسند. 

بونوچی که از فصل آینده بازوبند کاپیتانی یوونتوس را بر بازو خواهد داشت با انتشار پیامی نسبت به خداحافظی این دوست و هم تیمی قدیمی‌اش واکنش نشان داد. 

او نوشت:« جورجوی عزیز! از کجا شروع کنم؟ فکر می‌کنم باید از آخر شروع کنم. امروز روز توست و روزی است که این تیم، این پیراهن و این رختکن دلتنگی را برای تو آغاز می‌کنند. تو همیشه یک الگو، راهنما، برادر و دوست بودی.»

این مدافع ایتالیایی با اشاره به دستاوردهای مشترکش با کیه‌لینی نوشت:« ما بیش از 10 سال را در کنار هم سپری کردیم. با هم ضربه خوردیم، با هم تلاش کردیم، با هم رده‌ها را بالا رفتیم، با هم جنگیدیم و با هم قهرمان و پیروز شدیم. ما افتخارات بسیاری را با یووه کسب کردیم، ما قهرمانی جذابی با ایتالیا داشتیم. بازی در زمین کنار تو باعث افتخار من بود.»

بونوچی در ادامه اضافه کرد:« این اتفاق در بیرون از زمین هم جریان داشت. من چیزهای بسیاری از تو که همیشه برای هر اتفاقی آماده بودی یاد گرفتم. بهترین‌ها را برایت آرزو دارم اسطوره! هر اتفاقی که در ادامه رخ دهد، تو همیشه در بالاترین سطح عمل خواهی کرد. قسمت نامرئی از طنابی که ما را در زمین کنار هم نگه می‌داشت تا همیشه تو را در فوتبالم، در پیروزی‌ها و در لحظات سخت کنار هم حفظ می‌کند. ممنونم کاپیتان. دوستت دارم.»