امین انصاری، دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، از برگزاری هشتمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در عسلویه خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

انصاری، دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، از برگزاری هشتمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در عسلویه خبر داد.

امین انصاری اظهار کرد: هشتمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری از طرف سازمان جوانان حقوق بشر و دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با مشارکت ستاد برگزاری نشست در استان بوشهر برگزار می شود. در این نشست اساتید و شخصیت های برجسته سخنرانی خواهند کرد.

دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران افزود: مسئولین محترم استان بوشهر، مدیران کل، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، طلاب و نخبگان، سرداران و امیران، فرماندهان نظامی و انتظامی از سراسر استان بوشهر و استان های هرمزگان و جنوب فارس بویژه از شهرستان های پارسیان، مهر، لامرد و گله دار نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

انصاری گفت: قبل از برگزاری نشست  راس ساعت ۸/۳۰ صبح روز چهارشنبه بیش از ۴۰ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان بوشهر از ابعاد مختلف به بررسی و تحلیل حقوق بشر آمریکایی خواهند پرداخت.

دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر در پایان گفت: این نشست به طور زنده از شبکه استانی پخش و باز پخش آن در شبکه های ملی پخش خواهد شد.

9_09_0-_0-