سارا بنامیرا، همسر ایلکای گوندوغان، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش شایعات پیرامون این بازیکن را رد کرد.

همسر گوندوغان: حضور او در مادرید شایعه است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، گوندوغان اولین خرید پپ گواردیولا پس از قبول هدایت منچسترسیتی در سال 2016 بود و از دورتموند به این تیم ملحق شد.
او از آن زمان تا به حال یکی از مهره‌های کلیدی سیتی در موفقیت‌های پرشماری بوده که در سال‌های اخیر به دست آورده و نقش مهمی را برای گواردیولا ایفا کرده است. 
این بازیکن 31 ساله در فصل 22-2021 نیز جز بازیکنان ثابت ترکیب اصلی سیتیزن‌ها بوده اما برخی از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر مدعی شده‌اند که او تمایلی به تمدید قراردادش با سیتی ندارد و ترجیح می‌دهد در تابستان پیش‌رو به فروش برسد. 
قرارداد این بازیکن با سیتی در سال 2023 به پایان می‌رسد و بعضی از منابع اعلام کرده بودند که او این هفته با هواپیمای اختصاصی به مادرید سفر کرده و همین موضوع به شایعات جدایی او دامن زده بود. 

سارا بنامیرا با انتشار پستی این شایعات را رد کرده و در عین حال خبر ازدواجشان را نیز به صورت رسمی اعلام کرد. 
در این پست مشترک در شبکه اجتماعی اینستاگرام آمده:« ما ازدواج کردیم. ما واقعا خوشحال هستیم. نمی‌توانیم برای جشن گرفتن این اتفاق بزرگ با خانواده و دوستانی که داریم صبر کنیم.»
او همچنین با اضافه کردن این پست به استوری‌های خودش به شایعات مربوط به سفر این بازیکن به مادرید اشاره کرده و نوشت:« ما می‌خواستیم این موضوع را خصوصی نگه داریم اما متاسفانه این اخبار جعلی درباره همسرم باعث شد که من مجبور به گفتن حقیقت شوم. هرگز در مادرید نبودیم و گاهی دلایل خصوصی فقط مربوط به فوتبال نیست.»