ژاوی هرناندز اعتراف کرد که بارسلونا به خاطر مشکلات مالی توان جذب بازیکنان گران قیمت را ندارد.

ژاوی: باید قبول کرد که توان جذب فوق ستاره نداریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسا و ویارئال فردا شب در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. این آخرین بازی فصل است و برای هر دو تیم تشریفاتی محسوب می شود. بارسا رتبه دومی را قطعی کرده و ویارئال نیز سهمیه لیگ کنفرانس را کسب کرده است.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« نمی خواهم به عملکردمان در فصل جاری نمره بدهم. ما از شرایط خطرناکی به سلامت عبور کردیم و اوضاع می توانست بدتر شود ولی توانستیم رتبه دوم را کسب کنیم تا هم در لیگ قهرمانان حاضر باشیم و هم در سوپرکاپ اسپانیا. در مجموع اما فصل خوبی برای بارسا نبود. در مقاطع حساس نتوانستیم خوب کار کنیم و از رقبا جا ماندیم. نیم فصل دوم از لحاظ شکل بازی و نتیجه گیری بهتر شدیم و باید برای فصل بعد، خوب تقویت شویم.»

امباپه در رئال:« این دیگر چه سوالی است؟ از من در مورد بارسا بپرسید. امباپه هر تصمیمی که دوست دارد را بگیرد و هر جا هست خوشحال و راضی باشد.»

جذب لواندوفسکی:« خود بازیکن صراحتا در مصاحبه اش گفت که قصد جدایی از بایرن را دارد. مذاکراتی در جریان است ولی بازیکن بایرن بودن کمی کار را سخت می کند و جذب بازیکن از این باشگاه ساده نیست. لواندوفسکی در هر صورت یکی از گزینه هاست.»

جدایی دی یونگ:« قبلا هم گفته ام که او را در تیم می خواهم ولی مساله دیگر، وضعیت اقتصادی بد بارسلوناست. بازهم صحبت از مشکلات مالی شد که دوست ندارم در موردش حرف بزنم ولی این واقعیت موجود است.»

خرید فوق ستاره ها:« خیر، ما توان رقابت با باشگاه های دیگر را نداریم. دوست داشتیم برای جذب هالند و امباپه اقدام کنیم ولی از لحاظ اقتصادی شرایطش را نداشتیم. همه از وضعیت مالی بارسا آگاهند و خیلی دوست ندارم در این مورد حرف بزنم. بهتر است در مورد فوتبال صحبت کنیم.»

صحبت با بازیکنان برای فصل بعد:« بله، با بازیکنان حرف زده ام و برای بعضی ها خبر خوبی نداشتم ولی لازم بود حرف زده شود. بازیکنان می دانند که برای فصل بعد چه شرایطی خواهند داشت.»

دمبله:« این شاید آخرین بازی دمبله برای بارسا باشد و شاید هم تمدید کند. می خواهم خوشبین باشم و امیدوارم که بماند. او از دسته بازیکنان مورد علاقه ام است و در نیم فصل دوم بسیار به ما کمک کرد. نمی توان از نقش پاس گل های او در راه کسب سهمیه گذشت.»

فصل بعد:« ما فصل خوبی را پشت سر نگذاشتیم و باید صادق باشیم. برای فصل آینده ما باید از همه جوانب، ذهنی و فیزیکی پیشرفت کنیم، هرچند نباید فراموش کرد که در نیم فصل دوم پیشرفت زیادی در زمینه تاکتیکی داشتیم.»