مس رفسنجان با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان همچنان به تلاش خود برای کسب رتبه چهارم در دو دیدار باقی مانده ادامه می‌دهد.

رفسنجان آخرین گام سنگین استقلال تا جام طلایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی از جمله مربیان لیگ برتری به شمار می‌رود که فعالیت خود در مربیگری را با فوتبال پایه آغاز کرده و سپس در دسته‌های سوم، دوم و درنهایت اول ایران مربیگری کرده و در لیگ بیستم بود که سرانجام توانست با مس رفسنجان که توانست 67 امتیاز در مسیر قهرمانی لیگ دسته اول کسب کند، حضور در بالاترین سطح مسابقات ایران را تجربه کند.

او در اولین فصل حضورش علی‌رغم شروع نه چندان خوبی که رفسنجانی‌ها داشتند، به هر ترتیبی بود تیمش را جمع و جور کرد و در پایان فصل مس با رتبه تک رقمی هشتم به کار خود خاتمه داد. در فصل جدید هم این مربی در برخی از مقاطع فصل و همینطور پس از کنار رفتن تیمش از جام حذفی روزهای سخت و پرفشاری را تحمل کرد، ولی در شروع دوباره مسابقات پس از رقابت‌های آسیایی با کسب سه پیروزی در چهار مسابقه اخیر بار دیگر این مربی جوان به اوضاع تیمش سر و سامان بخشیده است.

مس رفسنجان که در آخرین مسابقه توانست صنعت نفت را در آبادان با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد، این روزها تمرینات آماده‌سازی خود را در رفسنجان برای مصاف برابر استقلال ادامه‌ می‌دهد و امیدوار است تیمش با ادامه روند صعودی خود بتواند  در خانه شاگردان فرهاد  مجیدی را نیز از پیش رو بردارد؛ اتفاقی که البته با توجه به نمایش‌های منسجم قهرمان مسابقات و شکست‌ناپذیری آنها در 28 هفته اخیر، به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود و اگر این اتفاق بیفتد نگاه‌ها به سمت ربیعی که در مسابقات این فصل مقابل سپاهان در رفسنجان به پیروزی دست یافته و پرسپولیس را هم متوقف کرده، ویژه‌تر  خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال سه شنبه هفته جاری از ساعت 20 در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف مس می‌رود و در صورت پیروزی یا تساوی در این مسابقه تنها یک دیدار دیگر تا دریافت جام طلایی و قهرمانی بدون شکست فاصله خواهد داشت.