پس از اینکه کمک داور گل سالم الدوسری را آفساید گرفت، او از سوی هواداران الاتحاد هو شد. اما پس از تأیید گل، این بازیکن رو به تماشاگران رقیب تعظیم کرد.

روش برخورد با هوادار؛ کلاس درس لیگ عربستان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بازی بزرگ هفته در عربستان با پیروزی الهلال به پایان رسید تا سه هفته داغ و جذاب در انتظار مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی باشد. در حالیکه الاتحاد با فاصله 13 امتیازی نسبت به الهلال در صدر جدول رده بندی قرار داشت و همگان تصور می کردند که ببرهای جده امسال عنوان قهرمانی را به دست می آورند، اما اکنون فاصله دو تیم تنها به 3 امتیاز کاهش یافته است.

دوشنبه شب دو تیم در استادیوم ملک عبدالله شهر جده به مصاف هم رفتند و همه چیز برای میزبان خوب پیش رفت. آنها با گل رومارینیو پیش افتادند اما کامبک طوفانی الهلال با 3 گل همراه بود و دبل میشائیل و تک گل زیبای سالم الدوسری، نتیجه را به سود آبی های شهر ریاض رقم زد.

اما اتفاق جالبی که در این بازی رخ داد، مربوط به گل دوم الهلال است. جایی که سالم الدوسری با شوتی دیدنی و زیبا دروازه الاتحاد را باز کرد و روبروی تماشاگران رقیب مشغول شادی پس از گل شد تا اینکه پس از چند ثانیه تأخیر، کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد و همین باعث شد تا هواداران الاتحاد دست به تمسخر سالم الدوسری بزنند.

اما در نهایت این گل توسط داور VAR مورد تأیید قرار گرفت و سالم الدوسری نیز دوباره به سمت هواداران الاتحاد رفت و این بار با تعظیم برابر آنها، تماشاگران میزبان را به آرامش دعوت کرد و بابت اتفاق رخ داده به نوعی عذرخواهی کرد که این کار با تشویق شدید هواداران حاضر در استادیوم همراه بود که گزارش تصویری اتفاقات رخ داده را مرور می کنیم:

داستان از اینجا شروع شد. پاس رو به عقب ایگالو، پشت محوطه جریمه نصیب سالم الدوسری شد.

او به هوا پرید و با این شلیک استثنایی توپ را به قعر دروازه الاتحاد چسباند.

سالم اینگونه و با حرکت مخصوص به خودش، رو به جایگاه هواداران الاتحاد مشغول شادی شد. ضربه دیدنی او گل دوم الهلال را به ارمغان آورده بود.

اما در این لحظه داور مسابقه با دمیدن در سوت خود، گل سالم الدوسری را آفساید اعلام کرد. اتفاقی که باعث شد تماشاگران الاتحاد همگی از جا برخیزند و یکصدا ستاره الهلال را هو کرده و الدوسری را مورد تمسخر خود قرار دهند.

واکنش این بازیکن به اتفاق جالب توجه بود. او با حرکات دست، از تماشاگران درخواست کرد تا آرام باشند و اتاق VAR این صحنه را مورد بررسی قرار دهد.

الدوسری به تماشاگران رقیب گفت که او همینجاست و جایی نرفته است. بهتر است همه ساکت باشند تا صحنه مورد بازبینی قرار گیرد.

حرکات ستاره الهلال در نوع خود جالب بود. گویی که او از رد نشدن گل زیبایش اطمینان کامل داشت.

در این لحظه پرتاب بطری آب به سمت سالم الدوسری، اوضاع را کمی ملتهب کرد.

یکی از اعضای کادرفنی الاتحاد به کنار زمین آمد و نسبت به حرکات سالم الدوسری معترض بود. این بازیکن نیز قصد داشت توضیح دهد که کار خاصی برای تحریک طرفداران میزبان انجام نداده است.

بالاخره پس از دقایقی، داور در سوت خود دمید و گل الهلال را تأیید کرد.

در اینجا مشخص است که ایگالو چند سانتی متری از تله آفساید حریف بیرون بوده و گل صحیح است.

اما داستان پس از آن جالب شد. سالم الدوسری دوباره به همان سمت جایگاه تماشاگران الاتحاد رفت و دست هایش را روی سینه گذاشت و به تماشاگران رقیب تعظیم کرد.

هر چند که او کار خاصی برای تحریک طرفداران الاتحاد انجام نداد اما با این حال دست هایش را روی سر گذاشت و اینگونه نشان داد که به آنها احترام می گذارد.

او رو به تماشاگران زرد پوش اعلام کرد که قصد توهین یا بی احترامی به تیمشان را نداشته است.

تعظیم سالم الدوسری رو به هواداران الاتحاد باعث شد تا تمامی تماشاگران از جای خود بلند شده و این بازیکن ملی پوش را تشویق کنند. لحظات جالبی در ورزشگاه ملک عبدالله رقم خورد و این بازیکن به شدت از سوی تماشاگران میزبان تشویق شد.