دیدار نخست و دوستانه تیم ملی امید ایران با عراق در استادیوم بغداد امشب ساعت 21 به وقت تهران و با حضور تماشاگران برگزار می شود.

امید عراق -ایران ساعت 21 با حضور تماشاگر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم این دیدار دوستانه و بازی دوم که ششم خرداد باز هم در استادیوم بغداد برگزار می شود را برای آماده سازی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند انجام می دهند. بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال عراق هر دو دیدار دوستانه تیم ملی امید این کشور با ایران با حضور تماشاگر برگزار می شود و پیش‌بینی می شود ایرانیان مقیم بغداد هم برای تماشای دو بازی دوستانه تیم ملی امید ایران برنامه‌ریزی کنند.

هیران احمد بازیکن تیم ملی امید که ساکن سوئیس است برای همراهی تیم ملی امید عراق در مصاف با ایران وارد بغداد شد. البته جالب است بدانید در این بازی مهدی مهدوی کیا هم از دو بازیکن ایرانی برای حضور در اردوی تیم ملی امید دعوت بعمل آورده است. علی جواد کالمرزی ثابت (بازیکن شاغل در فوتبال هلند) و یادگار رستمی (پوگون لهستان) دو بازیکن ایرانی الاصل هستند که از سوی مهدی مهدوی کیا به اردوی تیم ملی امید برای بازی های دوستانه با عراق دعوت شده اند. او پیش تر از علی پوردارا بازیکن دو رگه ایرانی که در باشگاه الکویت بازی می کند هم دعوت کرده بود اما این بازیکن هنوز نتوانسته مجوزهای قانونی را برای حضور در اردوی تیم ملی امید ایران به دست بیاورد.