آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ هرگونه شایعاتی که پیرامون دلایل جدایی از نامزدش مطرح می‌شود؛تکذیب کرد.

خشم  ستاره بایرن؛ به حریم خصوصی ما احترام بگذارید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس مدافع کانادایی باشگاه بایرن مونیخ روز دوشنبه با یک استوری اینستاگرامی جدایی از نامزدش خود را تایید کرد. بعد از اینکه برخی ویدئوها درباره جدایی او از نامزدش در شبکه اجتماعی TikTok منتشر شد؛ دیویس نیاز دید که در این‌باره توضیح دهد. ویدئوهایی که آلفونسو دیویس را در حال گریه کردن نشان می‌داد و ادعاهایی مبنی بر خیانت نامزدش را مطرح می‌کرد.

با این حال بعداً مشخص شد که این ویدئوها مربوط به مسابقات انتخابی جام جهانی تیم ملی کانادا هستند. کانادا برای اولین بار از سال 1986 به جام جهانی راه یافت. درحقیقت دیویس این‌گونه برابر شایعات، از نامزد سابق خود حمایت کرد: "شایعات صحت ندارد. او آدم خوبی است و من برای او احترام زیادی قائلم. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و از همه می‌خواهم که به حریم خصوصی ما احترام بگذارند."

دیویس و هویتما هر دو برای ونکوور وایت کپس بازی کردند و در آنجا با یکدیگر آشنا شدند. با این حال، در سال 2019، زمانی که هویتما به پاریس و دیویس به مونیخ نقل مکان کردند، مسیرهای ورزشی آنها از هم جدا شد. از آن زمان، آنها یک رابطه از راه دور داشتند. همچنین هویتما اغلب برای تماشای بازی‌های بایرن‌مونیخ در آلیانز آره‌نا حاضر می‌شد. دیویس همچنین در طول تعطیلات، با اجباری که به‌خاطر عمل قلب برایش به‌وجود آمد، یک یا دو بار به دیدار نامزد سابقش رفت.