​رضا رفیع مجری تلویزیون با انتقاد به سفر رامبد جوان و همسرش به کانادا برای تولد فرزندشان به تضاد آشکار در گفتار و رفتار این بازیگر و مجری تلویزیون اشاره کرد.

حمله مجری تلویزیون به رامبد جوان: تو حریم شخصی نداری خودت همه چیز را ریختی رو داریه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رضا رفیع مجری تلویزیون در یک برنامه تلویزیونی در شبکه پنج به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا برای تولد فرزندشان واکنش نشان داد و گفت: باید به برخی ضرافت‌ها دقت کرد، مردم به حریم شخصی هیچ‌کس کاری ندارند ولی کسی که لباس ایران را پوشیده و تصاویرش نیز موجود است با بقیه مردم فرق دارد.

رفیع در ادامه اظهار داشت: کسی که مدام به مردم می‌گفت ایران بمانید با دیگران تفاوت دارد و رفتارش برای مردم سوال می‌شود. به عنوان مثال اگر سالار عقیلی به کانادا رفته و در آنجا ترانه «وطنم...» را بخواند چه کسی می‌تواند آن را باور کند و بپذیرد؟ نمی‌شود این کارها را کرد و به کانادا رفت و گفت من اینجا هستم تا فرزندم به دنیا بیاید و تابعیت بگیرد و بعد به ایران برمی‌گردم پس به حریم خصوصی من دخالت نکنید.

وی در ادامه این بحث تصریح کرد: شخصی که همه مسائل خصوصی زندگی‌اش را داخل فضای مجازی قرار داده و تصاویر عروسی دومش را در جزئی‌ترین موارد به اشتراک گذاشته دیگر حریم خصوصی ندارد و نمی‌تواند وقتی مردم از او انتقاد می‌کنند بگوید که وارد حریم خصوصی من نشوید، کدام حریم خصوصی وقتی خودت همه چیز زندگی‌ات را تا امروز روی داریه ریخته‌ای که مردم به آن ایراد گرفته‌‌اند؟