محمد دانشگر که روی نیمکت یک کارت زرد گرفته بود، وارد زمین شد و یک کارت زرد عجیب دیگر را نیز گرفت.

روز عجیب دانشگر با دو کارت زرد عجیب‌تر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، یک خطای کنار زمین به روی بازیکن مس باعث فوران خشم مدافع آبی‌ها شد. محمد دانشگر که تصور می شد ممکن است از ابتدا در ترکیب استقلال حضور داشته باشد، اما کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 30 به دلیل اعتراض به داوری، یک کارت زرد از احمد محمدی داور مسابقه گرفت.

حرکات دانشگر پس از گل های حسین زاده نیز نگرانی کادرفنی را افزایش داد. او در نیمه دوم و در حالیکه به مانند سایر بازیکنان استقلال در کنار زمین مشغول گرم کردن بود، پس از هر گل آبی ها به درون زمین می رفت که با تذکر شدید فرهاد مجیدی و اعضای کادرفنی تیم به او همراه شد چراکه آنها نگران بودند که مبادا دانشگر بابت این شادی‌ها کارت زرد دوم را هم دریافت کند.

به هر شکل این نگرانی کادرفنی استقلال اتفاق افتاد. در این زمینه باید به صالح مصطفوی اشاره کرد که پیش از ورود دانشگر به زمین و گرم کردن های این بازیکن، با او صحبت هایی را مطرح کرد و از مدافع تیمش خواست به شکل جدی خود را برای حضور در زمین آماده کند تا با تمرکز بالا مقابل مهاجمان مس قرار بگیرد.

اتفاقی که رخ نداد و دانشگر دقایقی پس از ورود به زمین و به دلیل انجام یک خطای ساده، با کارت زرد دوم مواجه شد و با اخراج از زمین مسابقه، تیمش را در 10 دقیقه پایانی ده نفره کرد. هر چند که آبی ها توانستند در این دقایق دوام آورده و پیروزی خود را حفظ کنند اما نباید از اخراج عجیب این بازیکن گذشت که بدین صورت دیدار هفته پایانی در روز برگزاری جشن قهرمانی استقلال را از دست داد.