هافبک تیم نساجی می‌گوید قهرمانی در جام حذفی انگیزه بازیکنان این تیم را پایین برده اما با این حال آنها برای کسب رتبه تک رقمی تلاش خواهند کرد.

صادقی: قهرمانی نساجی خیلی‌ها را به درد آورد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رقابت های لیگ برتر بیست و یکم روز پنجشنبه به پایان می‌رسد اکبر صادقی بازیکن با تجربه نساجی درباره شرایط این تیم به خبرنگار ما گفت: بعد از اینکه قهرمان جام حذفی شدیم، بچه ها انگیزه کافی را نداشتند و عملا لیگ برایمان تمام شد. با این وجود با همه نفرات و با تمام وجود در بازی ها حاضر شدیم؛ دو بازی خارج از خانه داشتیم که مساوی گرفتیم و یک بازی هم برابر هوادار داشتیم که ما میزبان بودیم اما بازی در زمین آنها بود و خدا را شکر بازی را بردیم. بچه ها کار بزرگی انجام دادند.

او در ادامه در خصوص تساوی برابر ذوب آهن در هفته بیست و نهم عنوان کرد: ذوب آهن یک تیم خوب با کادرفنی و بازیکنان خوب است که مقابل ما هم خیلی خوب بازی کردند و بهتر از ما عمل کردند اما در مجموع بچه های ما هم بد بازی نکردند. اگر می‌توانستیم سه امتیاز آن بازی را کسب کنیم به شرایط خیلی خوبی در جدول دست پیدا می‌کردیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

صادقی با تمجید از باشگاه ذوب آهن در مورد تونل بازیکنان این تیم برای نساجی گفت: جا دارد از باشگاه خوب ذوب آهن و بازیکنان و کادرفنی‌شان که این کار زیبا را انجام دادند تشکر کنم. واقعا همه بچه های ما لذت بردند. زیبایی های فوتبال همین مسائل است و امیدوارم در ادامه راه این اقدامات نه تنها برای ما، بلکه برای همه تیم ها اتفاق بیفتد.

هافبک تیم ذوب آهن درباره مصدومیتی که باعث شد از میادین فاصله بگیرد توضیح داد: من در بازی جام حذفی برابر استقلال از ناحیه همسترینگ آسیب دیدم اما خدا را شکر با زحمات کادر پزشکی این آسیب دیدگی رفع شد و به بازی ها برگشتم. اینکه کمتر بازی کردم، نظر خودم بود و با توجه به اینکه در جام حذفی قهرمان شده بودیم و لیگ هم اهمیت زیادی برایمان نداشت، دوست داشتم آرام آرام به میادین برگردم و عجله ای نداشتم. جا دارد از کادرفنی هم تشکر کنم که با نظر من موافقت کردند و سعی کردند کمتر از من استفاده کنند.

صادقی درباره فصلی که نساجی پشت سر گذاشت بیان کرد: باشگاه نساجی امسال با آقای الهامی کار بزرگی را در جام حذفی انجام داد و جا دارد از زحمات ایشان تشکر کنیم که هم فصل قبل و هم این فصل برای باشگاه زحمت کشیدند. ولی در مجموع اگر واقع بینانه نگاه کنیم در لیگ می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و جزو شش تیم بالای جدول باشیم اما این خودباوری و شخصیت دیر در تیم ما شکل گرفت.

وی افزود: با قهرمانی امسال، در سال های آینده این شخصیت در تیم شکل می‌گیرد و اتفاقات بهتری رخ می‌دهد. در حال حاضر انتظارات از نساجی بالا رفته و همه مسئولان باشگاه، شهرستان قائمشهر و استان مازندران باید جلو بیایند و دست به دست هم بدهند. این شروع کار برای ما است؛ تیم هایی مثل نساجی با این میزان تماشاچی و پتانسیل هر سال باید جزو چهار تیم بالای جدول باشند و برای جام بجنگند. این کمترین خواسته و کمترین حق مردم قائمشهر است.

بازیکن نساجی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان به وعده های خود برای پاداش قهرمانی در‌ جام حذفی و حل مشکل زمین نساجی عمل کرده‌اند یا خیر گفت: از لحاظ مالی پاداشی در نظر گرفته شد و پرداخت هم شد ولی باقی حمایت ها برای همان مقطع بود و پس از آن تیم را به حال خودش رها کردند. تنها مرد این میدان آقای حدادیان است که یک تنه بار تیم را به دوش می‌کشد و با تمام مشکلات اقتصادی پای تیم ایستاده است. واقعا حق ایشان نیست که تا این حد تنها باشند. امیدوارم مسئولانی که قول داده‌اند مردانه پای کار بیایند. درست کردن یک زمین چمن برای یک استان کار سختی نیست که بخواهند یک روز کار کنند و ده روز کار را بخوابانند. در حال حاضر هنوز کاری برای زمین انجام نشده و با توجه به اینکه فصل بعد هم زود شروع می‌شود، این اتفاق باز هم کار ما سخت می‌کند. امیدوارم یک همت همگانی شکل بگیرد و همه با هم این مسائل را حل کنند.

صادقی همچنین درباره حواشی که پس از برکناری ساکت الهامی برای نساجی ایجاد شد عنوان کرد: بعد از اینکه قهرمان جام حذفی شدیم مسائل و حواشی خاصی برای تیم ما ایجاد شد. آقای الهامی برادر بزرگ ما بود و همه بچه ها را با جان و دل دوست داشت اما آن حواشی را برای او ایجاد کردند و حرف های بی ربطی را به ایشان نسبت دادند که واقعا زشت بود. جامی که نساجی گرفت خیلی ها را به درد آورد و وارد کار شدند که تیم ما را از درون نابود کنند. متاسفانه در برهه ای هم موفق شدند و باعث شدند مربی ما جدا شود؛ بعد از فینال جام حذفی تیم ما حدود دو هفته تمرکز نداشت. امیدوارم آقای حدادیان با مدیریت خوبی که دارند همه مسائل را حل کنند تا برای فصل آینده با برنامه ریزی دقیق تری پیش برویم.

او در پایان درباره دیدار هفته پایانی نساجی برابر تراکتور گفت: بازی سختی با داریم و تراکتور تیم خیلی خوبی است اما باید این را هم در نظر بگیریم که ما این این فرصت را داریم تا با برد در بازی آخر رتبه‌مان در جدول را تک رقمی کنیم؛ همه تلاش‌مان همین است و همه خوب تمرین می‌کنیم و به این بازی امیدوار هستیم.