وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، فتح لیگ قهرمانان را بهترین حس ممکن توصیف کرده است.

وینیسیوس: بازیکنان رئال مادرید به قهرمانی عادت دارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که کمتر کسی انتظارش را داشت، رئال مادرید یکی یکی رقبای بزرگ را از پیش رو برداشته و در نهایت عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را برای چهاردهمین بار از آن خود کرد. حالا وینیسیوس جونیور، زننده تنها گل مسابقه رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول مدعی شد قصد دارد در سال‌های آتی نیز به این روند ادامه داده و به بازیکنی تاریخ ساز در باشگاه اسپانیایی تبدیل شود.

وینیسیوس جونیور گفت: "شما نمی‌توانید این حس و فتح لیگ قهرمانان را در قالب کلمات بیان کنید. حالا زمان آن فرا رسیده که این موفقیت را جشن بگیریم و واقعا از این دستاورد بزرگ لذت ببریم. ما در تمام فصل سخت تلاش کرده‌ایم و رسیدن به این موفقیت، پس از گذراندن روزهای دشوار واقعا حسی فوق العاده است. هیچ چیزی برای من بهتر از بردن جام در پیراهن رئال مادرید نیست. 

اینکه برای رئال مادرید بازی کنم و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم برای من مانند یک رویا بود. بازیکنان رئال مادرید در طول سال‌های اخیر به فتح این عناوین قهرمانی عادت کرده‌اند. این اولین قهرمانی من در رقابت‌های لیگ قهرمانان است و بابت رسیدن به این هدف بسیار خوشحال هستم. می‌خواهم به فتح عناوین بیشتر بیشتر ادامه دهم و کتاب‌ تاریخ این باشگاه را دوباره بازنویسی کنم."