شب گذشته بعد از مشخص شدن نتایج هفته بیست ‌یکم لیگ برتر زنان، درحالی قهرمانی تیم خاتون بم در ‌این مسابقات مسجل شد که هنوز یک هفته به پایان چهاردهمین دوره از این رقابت‌ها مانده است.

دومین قهرمان فوتبال ایران بعد از استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مرضیه جعفری با برد ۲ بر ۰ مقابل ذوب‌آهن اصفهان و حفظ ۴ امتیاز برتری نسبت به همشهری خود شهرداری سیرجان به هشتمین قهرمانی خود در طی ۱۴ دوره گذشته دست یافتند تا بدین ترتیب نماینده شهر بم همچنان پُر افتخارترین تیم لیگ‌برتر زنان کشور باقی بماند.

فاطمه گرایلی و سمانه چهکندی زننده گل‌های خاتون در این دیدار بودند.

همچنین نایب قهرمانی شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان نیز بعد از پیروزی شب گذشته مقابل حریفانشان قطعی شده است.

بر این اساس رتبه اول و دوم لیگ‌برتر زنان در جدول ۱۲ تیمی این رقابت‌ها به استان کرمان تعلق دارد و سپاهان اصفهان تعقیب کننده این دو تیم در فصل جاری است.

اما در انتهای جدول، سقوط تیم سارگل بوشهر و ملی‌پوشان شهرکرد هفته‌هاست که مسجل شده تا بدین ترتیب هفته پایانی این رقابت‌ها بطور تشریفاتی برگزار گردد.

سارگل بوشهر تنها نماینده جنوب کشور در رقابت‌های لیگ‌برتر زنان به دلیل مشکلات مالی و با رأی کمیته انضباطی به علت عدم حضور این تیم در ۲ مسابقه از جدول رقابت ها کنار گذاشته شده و به ۲ رده پایین‌تر سقوط کرده است.

ملی‌پوشان شهرکرد نیز با آمار عجیب کسب تنها ۴ امتیاز و دریافت ۱۵۶ گل در ۲۱ مسابقه، هفته‌هاست سقوط خود به رده پایین‌تر را قطعی می‌داند.

لازم به ذکر است زهرا قنبری مهاجم تیم خاتون بم با به ثمر رساندن ۳۸ گل در صدر جدول گل‌زنان لیگ‌برتر قرار دارد.